Tässä tuli käytyä huoltamolla ja lukivat siellä auton vikakoodit.
Koodit olivat 429B0 (pysyvä) sekä 24461 (tilapäinen).
Epäili korjaamosetä että 429B0 johtuisi siitä että auto on lastutettu.
24461 epäili johtuvan lambdasta. Kuulostaiskos tuo mahdolliselta?
Auto ainakin kylmänä nykii, tai melkein tuntuu enemmän ajoittaisilta moottorijarrutuksilta, ja jatkaa tätä aina välillä lämpimänäkin. IMM sekä magneettivena ainakin vaihdettu. samaa tekee uusilla ja vanhoilla, joten lienee oikeutettua olettaa ettei vika näissäkään ole?
Ei sillä ettenkö luottaisi korjaamoon, mutta köyhä kun olen, niin pelaan varman päälle vielä kysymällä täältäkin, onko jollain samoja kokemuksia noista, eli voiko tuo 429B0 olla kytköksissä auton lastutukseen (lisäksi tämä oli kanssa vain ns. koulutettu veikkaus korjaamon puolelta, joten siitäkin syystä tänne kysyn vielä)? Ja pahoittelen pelkkiä numerokoodeja ilman selityksiä, mutta sama pää kesät talvet, niin ei voi muistaa enää 30 minuutin jälkeen....
Autona tosiaan allekirjoituksen 9000 CS 2.3T vm 92
Edit. Koodi ilmeisimminkin 429B0 eikä 42980... Jotain tietoa löytyi, mutta aikaisempi kysymykseni silti voimassa. Voiko lastusta johtua tuo vikakoodi?
9000 Vikakoodeista
-
- "Turbo"
- Viestit: 202
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
- Paikkakunta: Vantaa
9000 Vikakoodeista
MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
Re: 9000 Vikakoodeista
Vaihda se lambda ja nollaa koodit. Jos on tehdasvalmisteinen/oikein tehty lastu, niin ei tule koodeja lastutuksesta. Huollon on vain helppo syyttää autoon tehtyjä muutoksia, vaikka niillä ei olisi mitään vaikutusta varsinaiseen vikaan.VileCreature kirjoitti:Tässä tuli käytyä huoltamolla ja lukivat siellä auton vikakoodit.
Koodit olivat 429B0 (pysyvä) sekä 24461 (tilapäinen).
Epäili korjaamosetä että 429B0 johtuisi siitä että auto on lastutettu.
24461 epäili johtuvan lambdasta. Kuulostaiskos tuo mahdolliselta?
Auto ainakin kylmänä nykii, tai melkein tuntuu enemmän ajoittaisilta moottorijarrutuksilta, ja jatkaa tätä aina välillä lämpimänäkin. IMM sekä magneettivena ainakin vaihdettu. samaa tekee uusilla ja vanhoilla, joten lienee oikeutettua olettaa ettei vika näissäkään ole?
Ei sillä ettenkö luottaisi korjaamoon, mutta köyhä kun olen, niin pelaan varman päälle vielä kysymällä täältäkin, onko jollain samoja kokemuksia noista, eli voiko tuo 429B0 olla kytköksissä auton lastutukseen (lisäksi tämä oli kanssa vain ns. koulutettu veikkaus korjaamon puolelta, joten siitäkin syystä tänne kysyn vielä)? Ja pahoittelen pelkkiä numerokoodeja ilman selityksiä, mutta sama pää kesät talvet, niin ei voi muistaa enää 30 minuutin jälkeen....
Autona tosiaan allekirjoituksen 9000 CS 2.3T vm 92
Edit. Koodi ilmeisimminkin 429B0 eikä 42980... Jotain tietoa löytyi, mutta aikaisempi kysymykseni silti voimassa. Voiko lastusta johtua tuo vikakoodi?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx