Kyllä se taitaa niin olla, kun puhutaan tasapainoakseleiden ketjujen pois heittämisestä, että raha ratkaisee senkin pulman.
Kummasti niillä ei ookaan mitään tekemistä koko moottorissa, kun puhutaan rahasta, mitä maksaa kun laitetaan ne uusiksi, tai heitetään vaan mäelle .
Pieni ihminen vaan motivoi ja valehtelee itselleen ja muille, kuinka niillä ei teekään nyt yht äkkiä mitään, jos pois otto jossain PC:n pojilla maksaa alle tonnin ja uudet yli kaks tonnia, ellei oo "hilloo" otetaan vaan tarpeettomana pois ja jos on sitä "hilloo" niin laitetaan uusiks ja kone on originellissa kunnossa kaikin puolin. Osta Saab 90 -vm -87 ! Ei oo noita huolia. -:lol:
Raha ratkaiskoon
No ei niillä akseleilla ole moottorin suorituskykyä parantavia vaikutuksia ainakaan. Tasapainoakselit ovat siellä koska niillä saadaan värinättömämpi käynti. Eli jos ei ole varaa/kiinnostusta lähteä vaihtamaan niitä uusiin, niin mun mielestä ne voi heittää ihan hyvällä omallatunnolla mäjelle 
Elikkä ei ole mitään väliä onko köyhä vai rikas, kunhan on rahaa!!

Elikkä ei ole mitään väliä onko köyhä vai rikas, kunhan on rahaa!!

Ja taitaa se "tarpeettomuus" olla se osa syy. ITse yritin SP:ltä tilata uusia jakopään hiluja vuosi sitten. ja tänä päivänäkään ei ole niitä tullut. Mutta talvella otin tasapainoketjun pois. Ei ainakaa tarvi miettiä meneekö se rikki vai ei, koska ilmeisesti se on jo tuossa autossa kerran mennyt 

Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin