Tuttuja juttuja just vaihoin omaan toisen kerran työsylinterin. Kummallakin kerralla kytkinkopasta alko mehut valuun. Kesällä meni kytkimen letkuputki hässäkkä (putki ruostunu puhki)
Orkkis letkusta lähtenyttä mönjää oli sylinteri täynnä. Mutta vuodon syy oli sylinterin seiniin ilmestyneet kuopat. Kesti se n. 60tkm scantec näytti osanumeron perusteella olevan. Nyt joutu jo vähän ettiin tätä vanhan mallista sylinteriä, maptunilta tuli alkuperäinen.
Siinä näkyy hankaumat
Niin ja painelaakerista oli hävinny se keskittävä rihloitus joten se kilisi vapaalla kytkin ylhäällä ja oisko osa syyllinen tuohon sylinterin tuhoon.
Kytkinpoljin jää pohjaan
Re: Kytkinpoljin jää pohjaan
* 9-5 Aero MY03 *
Re: Kytkinpoljin jää pohjaan
Noniin nyt jäi taas pohjaan, toimihan se pari viikkoa Nyt tosin alko toimiin ku nostaa takas ylös. Saa jäämään uudelleen kun polkee lähes pohjassa edestakaisin. Nestettä ei katoa, joten pääsylinteri tutkitaan seuraavaksi sitten on onkin koko linja uutta.
* 9-5 Aero MY03 *
Re: Kytkinpoljin jää pohjaan
murjase hätä avuksi kajakin kaasuvipu jousi avittamaan polkimen ylöstuloa
toimii aika hyvin
toimii aika hyvin
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Kytkinpoljin jää pohjaan
Jeps mustekala ratin säätövivun ja polkimen väliin nii pääsi nämä pari päivää ajaan. Toimiva idea siismestari kirjoitti:murjase hätä avuksi kajakin kaasuvipu jousi avittamaan polkimen ylöstuloa
toimii aika hyvin
Oli tiiviste haljennu siitä prikan alta reunasta, nyt taas toimii 5 eroa plus 4.5 euron sokkapihit oli tämä remontti. Jospa tuo kytkin taas tovin pelais, mielellään yli viikon
* 9-5 Aero MY03 *