Yks vatipää lisää.
Yks vatipää lisää.
Eli halloopäivää kirvesvartta myös tälle arvon saappiraadille.
12 vuotta 100% mersujen kanssa turannut äijä ilmoittautuu rekisteröityneensä tällekin foorumille. Koska avohoitopaikkaakaan mielenterveystoimistossa ei tuntunut edellämainitulle henkilölle löytyvän, niin skitsofrenian vallassa pahat henget korvien välissä kuiskutteli, että "Osta kuule tästä saappi, menee se talvi tämmöselläkin."
No niin pääsi käymään, että tänään marraskuisena maanantain sadepäivänä tuli ostettua -92 vuosimallin 9000 2,3 turbo automaatti.
Älkää vielä kyselkö, että mikä se on sen tarkemmin. Metalli tummanvihreä väriltään ja takaluukku aukeaa katonrajasta asti. Hanurissa ei ole mitään muuta kun oksentavan lokin logo, joten muuta en nyt siitä muistakkaan, että onko seetee vai seeässä tjsp.
No kaupanvääntö autosta oli sellainen, että myyjä toi sen päivällisen koeajolenkin jälkeen tuohon pihaan. Paperit tehtiin kyökissä ja tietokoneella näpyttelin rahat jobbarin ulosottotilille.
Pari tuntia kyyti törötti pihassa, ja ajattelin, että lähetäämpä nyt käymään kylägrillillä syömässä gurmeehamppari suappikyyvillä.
Saavuimma rillille, söimmä hampin poskeen, joimma kahvit. Senjälkeen tuumasin, että lähempä kottiin, mutta suappi ei ollu ennee yhteistyökykynen. Hankutahankuta ja hankuta vielä kerran. Ei lähe käyntiin.
Sinne se jäi rillin pihalle ja toverin mersu olj onneksi vielä luotettavampi kyyti. Se toi kottiin.
Joskus aikoinaan isäukko osti sellasen kakstahtisaapin.
Sillä käytiin yhen kerran kaupungissa ja takasin ei tultu silläkään.
Lienee tälle merkille tyypillistä, että matkat onnistuu puoleenvälliin asti.
Notta kiitos ja anteeks.
12 vuotta 100% mersujen kanssa turannut äijä ilmoittautuu rekisteröityneensä tällekin foorumille. Koska avohoitopaikkaakaan mielenterveystoimistossa ei tuntunut edellämainitulle henkilölle löytyvän, niin skitsofrenian vallassa pahat henget korvien välissä kuiskutteli, että "Osta kuule tästä saappi, menee se talvi tämmöselläkin."
No niin pääsi käymään, että tänään marraskuisena maanantain sadepäivänä tuli ostettua -92 vuosimallin 9000 2,3 turbo automaatti.
Älkää vielä kyselkö, että mikä se on sen tarkemmin. Metalli tummanvihreä väriltään ja takaluukku aukeaa katonrajasta asti. Hanurissa ei ole mitään muuta kun oksentavan lokin logo, joten muuta en nyt siitä muistakkaan, että onko seetee vai seeässä tjsp.
No kaupanvääntö autosta oli sellainen, että myyjä toi sen päivällisen koeajolenkin jälkeen tuohon pihaan. Paperit tehtiin kyökissä ja tietokoneella näpyttelin rahat jobbarin ulosottotilille.
Pari tuntia kyyti törötti pihassa, ja ajattelin, että lähetäämpä nyt käymään kylägrillillä syömässä gurmeehamppari suappikyyvillä.
Saavuimma rillille, söimmä hampin poskeen, joimma kahvit. Senjälkeen tuumasin, että lähempä kottiin, mutta suappi ei ollu ennee yhteistyökykynen. Hankutahankuta ja hankuta vielä kerran. Ei lähe käyntiin.
Sinne se jäi rillin pihalle ja toverin mersu olj onneksi vielä luotettavampi kyyti. Se toi kottiin.
Joskus aikoinaan isäukko osti sellasen kakstahtisaapin.
Sillä käytiin yhen kerran kaupungissa ja takasin ei tultu silläkään.
Lienee tälle merkille tyypillistä, että matkat onnistuu puoleenvälliin asti.
Notta kiitos ja anteeks.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Pistä paaliin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Yks vatipää lisää.
No niin minusta tuntuu kans, että maailma vois olla vähän parempi paikka, kun maailmassa olis yks saappi vähemmän.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Niin minustakin jos trollit olisivat edes vähän parempia
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Yks vatipää lisää.
Tuli muuten mieleen, että ilmeisesti ko. rakkine on jonkun klubilaisen entinen kyyti, kun rekisterin alla on tämmöinen saabklubi mainos.
Samoiten vänkärin etuovessa oli kanssa klubin tarra.
Pitää näin yleisesti kysyä, että kuuluuko moisessa autossa olla etupuskurin alla jonkinmoiset sumuvalot?
Tässä ko. vempeleessä näkyy vaan isot reiät siellä ja jonkinmoiset töpselit.
Samoiten vänkärin etuovessa oli kanssa klubin tarra.
Pitää näin yleisesti kysyä, että kuuluuko moisessa autossa olla etupuskurin alla jonkinmoiset sumuvalot?
Tässä ko. vempeleessä näkyy vaan isot reiät siellä ja jonkinmoiset töpselit.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Onko tämä siis kuopion päivärannan citymarketin pihalla olevasta "liikkeestä" ostettu?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Yks vatipää lisää.
Kyllä. Just se.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Kuulostaa kovin tutulta. Jos on sama auto mitä epäilen niin meni minulta Vaasaan ja sieltä Kuopioon. Ehti Kuopiossa olla muutaman päivän.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Yks vatipää lisää.
Kylläpä siellä papereissa tais jossain olla tuo Suorsa - sukunimi.
Ollu vissiin Sveitsissä, josta Viron kautta lipsunut tänne.
Ollu vissiin Sveitsissä, josta Viron kautta lipsunut tänne.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Kyllä oma 190D oli huomattavan paljon parempi talviauto kuin sinun Saabisi. Meppe ei jättänyt koskaan pakkasilla välille, koska se ei inahtanutkaan kotipihasta mihinkään.
Mutta hieno auto se oli silti, maailma tarvitsee esikuvia: 190D vuosimallia 1990 äkäisellä koneella. Huokaus.
Mutta hieno auto se oli silti, maailma tarvitsee esikuvia: 190D vuosimallia 1990 äkäisellä koneella. Huokaus.
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Re: Yks vatipää lisää.
Tällä foorumilla ei taideta paljoa teknisiä neuvoja antaa, vaan keskitytään jonniinjoutavaan länkytykseen?
Tälleenhän ne mielikuvat eri automerkkien ympärillä pyörivistä ihmisistä hyvin syntyykin.
Laskeskelin, että minulla on tainnut kaikenkaikkiaan olla liki 20 mercedestä, mutta jokaisella on päästy sentään ensimmäinen kuukausikin ilman korjauksia. Luottamus tuohon scanianpoikaseen kesti 15 minuuttia.
Maailma tarvitsee esikuvia, ja saappi kanssa.
Tälleenhän ne mielikuvat eri automerkkien ympärillä pyörivistä ihmisistä hyvin syntyykin.
Laskeskelin, että minulla on tainnut kaikenkaikkiaan olla liki 20 mercedestä, mutta jokaisella on päästy sentään ensimmäinen kuukausikin ilman korjauksia. Luottamus tuohon scanianpoikaseen kesti 15 minuuttia.
Maailma tarvitsee esikuvia, ja saappi kanssa.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Jos sulla on käyny paska säkä niin sitten on kaikki saabit paskoja?
Tämä ei tule päättymään hyvin.
Katso toimiiko bensapumppu. Jos on vaikka sulake palanu tai jotai...
Mersu on siinämielessä hyvä auto että niihin mahtuu aina koko suku mukaan. "Rakkaat" romanialaiset "ystävämme" ovat sen todistaneet koska he ainoastaan uskaltavat niillä ajaa ja luulevat samalla olevansa teitten ritareita.
Tämä ei tule päättymään hyvin.
Katso toimiiko bensapumppu. Jos on vaikka sulake palanu tai jotai...
Mersu on siinämielessä hyvä auto että niihin mahtuu aina koko suku mukaan. "Rakkaat" romanialaiset "ystävämme" ovat sen todistaneet koska he ainoastaan uskaltavat niillä ajaa ja luulevat samalla olevansa teitten ritareita.
15cm matalampi caprice -83
Pontiac safari -87
Buick electra -84
Saab 96 -79
Pontiac safari -87
Buick electra -84
Saab 96 -79
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8084
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Yks vatipää lisää.
Juu kato saappeja tarvii ainakin kaksi, toisella pääsee perille ja toisella takas. Se on sitä myynnin edistämistä nääs. Jos on jotain teknistä ihmeteltävää tästä ainoasta ei toimivasta autostasi, niin tuolta mallifoorumilta kysyen voi hyvällä tsäkällä saada vastauksiakin. Tosin tämä foorumihan on tunnetusti ihan hanurista, parempaa palvelua saa esim Suomi24.fi palstan Saab osiosta
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Yks vatipää lisää.
No itsekin tuossa illalla tuli mieleen, että tuossa polttoainepumpussa saattaisi olla jotain häikkää.
Joskus nuornapoikana ollessa - silloin kun nämä mallit juuri oli uusia - tuli näitä hilailtua narun jatkona ainankin 5 kappaletta senaikaisen ScanAuton tontille noilta teitten varsilta. Silloin taisi just juttua kiertää, että siinä polttoainepumpussa on joku heikkous. Oliko niin, että se pumppu ei sietänyt liki tyhjää tankkia. Tuossa nyt mittarin mukaan oli varttitankki vielä tähteellä, yli 20 litraa.
Sulakkeita tarkistelin jo paikan päällä, niissä ei ollut vikaa. Ainankaan niissä, jotka pitää pesäänsä siinä akun takana olevassa pienessä muovirasiassa. Samoiten samassa laatikossa olevien releiden liitinpinnat ainankin näyttivät ihan puhtaille.
Onkos se pumppu nyt tavoitettavissa auton ulko- vai sisäpuolelta? Jossakin autossa pääsi polttoainepumppuun käsiksi takapenkin alta, mutta en yhtään muista mikä merkki se oli...
Mutta eiköhän tuo tänään selvinne, kun saa sen hoitoon hinattua.
Joskus nuornapoikana ollessa - silloin kun nämä mallit juuri oli uusia - tuli näitä hilailtua narun jatkona ainankin 5 kappaletta senaikaisen ScanAuton tontille noilta teitten varsilta. Silloin taisi just juttua kiertää, että siinä polttoainepumpussa on joku heikkous. Oliko niin, että se pumppu ei sietänyt liki tyhjää tankkia. Tuossa nyt mittarin mukaan oli varttitankki vielä tähteellä, yli 20 litraa.
Sulakkeita tarkistelin jo paikan päällä, niissä ei ollut vikaa. Ainankaan niissä, jotka pitää pesäänsä siinä akun takana olevassa pienessä muovirasiassa. Samoiten samassa laatikossa olevien releiden liitinpinnat ainankin näyttivät ihan puhtaille.
Onkos se pumppu nyt tavoitettavissa auton ulko- vai sisäpuolelta? Jossakin autossa pääsi polttoainepumppuun käsiksi takapenkin alta, mutta en yhtään muista mikä merkki se oli...
Mutta eiköhän tuo tänään selvinne, kun saa sen hoitoon hinattua.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Yks vatipää lisää.
Nooh, pojat. Sallikaa nyt pieni sarkasmi vaikkakin se koskee omaa automerkkiä on uusi tulokas kirjoittajana. Kaikki aikuiset ihmisethän oikeasti tietävät että ei se ole autoMERKISTÄ kiinni jos joku kulkine päättää jättää käynnistymättä jossakin jonakin päivänä.
Sitä paitsi nämähän oikeasti ON niin paskoja että ne voi tehdä sen milloin vaan. Bensapumppu, ka. asentoanturi, di kasetti, virtalukon pohja... jatkakaa listaa.
Sitä paitsi nämähän oikeasti ON niin paskoja että ne voi tehdä sen milloin vaan. Bensapumppu, ka. asentoanturi, di kasetti, virtalukon pohja... jatkakaa listaa.
9000CS 2,3