-96 Tonnarin häly ja ajonesto
-96 Tonnarin häly ja ajonesto
Tuli suostuteltua isipappa ostamaan -96 2.3T tonnari kaikilla herkuilla. Ilmeiset viat alkavat olemaan pikkuhiljaa korjattu mutta hälyttimen sielunelämä on vielä vähän mysteeri. Autossa menee ajonesto päälle jos jokin luukku on auki yli 30s, minkä jälkeen pitää painaa ovet kiinni ja auki kauko-ohjaimesta. Eli tietääkös joku saako tuon ärsyttävän ominaisuuden pois ainoastaan tökkäämällä saappi kiinni letkuihin merkkihuollossa? Entäpä millaisiin lukemiin tuota varoaikaa voi kasvattaa, jos voi ollenkaan...
Joskus asiaa miettinyt :Mimmi kirjoitti:Ajoneston päälemenon aikaa voi muuttaa TECH:lla, mutta kokonaan sitä ei saa poiskytkettyä. Muistaakseni ajan sai maksimissaan 300 sekuntiin (eli 5 minuttiin) ja pienimmillään se on 30s.
Ajoneston saa muuten poistettua myös kytkemällä virrat päälle ja painamalla lukitusnappia. Toinen vaihtoehto on laittaa häly päälle ja pois päältä.
mites matka jatkuu jos ovet lukossa ja kake(kaukosäädin)lopettaa toiminnan. ?
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Eikös ovet voi avata sitten ihan avaimella
Muistaakseni NG900:n (sama häly kun tonnaris ->) manuaalis luki että hälyttimen voi deaktivoida myös avaimella, täytys vaan kokeilla
Mutte kyllä se on oma häpee jos patterit loppuu, niiden loppumisen huomaa jo puoli vuotta aiemmin kun pitää pikku hiljaa kävellä lähemmäs ja lähemmäs jotta kake toimii.

Muistaakseni NG900:n (sama häly kun tonnaris ->) manuaalis luki että hälyttimen voi deaktivoida myös avaimella, täytys vaan kokeilla

Mutte kyllä se on oma häpee jos patterit loppuu, niiden loppumisen huomaa jo puoli vuotta aiemmin kun pitää pikku hiljaa kävellä lähemmäs ja lähemmäs jotta kake toimii.
BMW 320dA Coupe LCI
voihan ne avata mut ainakin mulla häly rupee huutamaan jos oven vetäsee auki.AC kirjoitti:Eikös ovet voi avata sitten ihan avaimella![]()
Onhan se oma häpee tietysti kun en oo emännän avaimia käyny tarkiselemassa ja kokeilemassa kun se ei oo mitään sanonut.
tyhmä kun oon

9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Ok, siinä tapaukses homma on vähän erimoksu kirjoitti:voihan ne avata mut ainakin mulla häly rupee huutamaan jos oven vetäsee auki.
Onhan se oma häpee tietysti kun en oo emännän avaimia käyny tarkiselemassa ja kokeilemassa kun se ei oo mitään sanonut.
tyhmä kun oon![]()

BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Viggen"
- Viesti:
Tosiaan noissa uusimmissa tonnareissa aiheutuu melua ja auto ei käynnisty jos pelkällä avaimella yrittää toimia. Meillä onkin ollut tupla-setti avaimia mukana aina kun liikutaan ulkomailla. Kotikulmilla kannan vain varapattereita lompakossa.
Mut jos ihan oikeasti tosta hälystä haluaa eroon niin tilaa viri-boxin ilman VSS:ää.
Mulle annettiin ekaksi SP:ltä steg3 laatikko jossa ei ollut VSS:ää ja auto starttasi pelkästään avaimen avulla vaikka punainen ledi kojelaudassa vilkkuikin. Mä olin jo tottunut siihen ajonestoon ja sen hankaluuksiin joten sain viikon kuluttua oman boxini takaisin, tosin steg3 softalla
Eli ei muutakuin kääntää ensin avainta virtalukossa ja vast sit painaa lukitusnappia(tietty vain ledin villkuessa) tai sit virilootaa tilaamaan
Mut jos ihan oikeasti tosta hälystä haluaa eroon niin tilaa viri-boxin ilman VSS:ää.
Mulle annettiin ekaksi SP:ltä steg3 laatikko jossa ei ollut VSS:ää ja auto starttasi pelkästään avaimen avulla vaikka punainen ledi kojelaudassa vilkkuikin. Mä olin jo tottunut siihen ajonestoon ja sen hankaluuksiin joten sain viikon kuluttua oman boxini takaisin, tosin steg3 softalla

Eli ei muutakuin kääntää ensin avainta virtalukossa ja vast sit painaa lukitusnappia(tietty vain ledin villkuessa) tai sit virilootaa tilaamaan

STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
jeps ymmäretty (vaikka epätietous asiasta jäikin)Mimmi kirjoitti:
Ei kerro, koska sille vastaukselle voi löytyä myös väärä lukija ja joltain puuttuu hälyllä varustettu tonttu.
sulla oli jossain viestissä ,että takaluukun äänen saa pois ?
eli onko näin ,että merkkiliikeellä saan ton äänen pois ja ajoneston aikaa muutettua ?
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06