Pakosarja..

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Saab9000
"Ruisku"

Pakosarja..

Viesti Kirjoittaja Saab9000 »

Kylläpä ikävästi vuotaa 9000 pakosarja.. 2 pulttia on katkennut.. :cry: Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?? Ja miten olisi paras korjata asia..? Koitin haku toimintoa, mutta ei löytynyt oikein.. :x
badfear
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja badfear »

Homma on aika hankala kun kansi on paikallaan moottorissa. Edessä kun ei ole paljoa ylimääräistä tilaa esim porakoneelle, puhumattakaan että kyseessä vaikeimmissa paikoissa olevat pultit :(

Homma helpottuu tietty jos saat kannen pois. Pultin pois poraus > Helicoil. Alumiinin kanssa vaan tarkkanna ettei kairaannu reikä liika suureksi.
Audi S2
Sabo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Mulla oli kanssa yks vaarna katkennu. Oli aika homma porata se paikallaan auki. pitkään meni jyrskäytellessä, eikä tullut millilleen suoraan, mutta on pitänyt jo useamman tuhannen kilometria.

Kaverilta on kanssa saabista pakosarjan vaarna poikki. Ainakin Tampereen saab huollolla on jokin tähän tarkoitukseen oleva pora jolla homma hoituu ilman kannen nostoa.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
YKÄ
"Hirsch"

tarkista

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Tarkista että ei ole löystynyt pakoputken lähtö turbolta,kiristä ne kolme mutteria.Niin minä olen muutaman pakosarjan vuodon korjannu.
On meinaan helpompi homma.
Vastaa Viestiin