T7 ajonesto apua turunseutu
T7 ajonesto apua turunseutu
Oli menny og 9-3 sabassa seisoessa ajonesto päälle ja tarvis pois saada. Onko turun seudulla osaavaa velhoa tämän tekemään mielellään jo 1.3 tai 2.3? Kiitos jo etukäteen.
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Jos on omat avaimet ja paperit autoon niin ei se ajonesto noin vaan päälle mene.
Mitä tapahtui ?
Mitä tapahtui ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Itsellä ei tarkkaa tietoa mitä on tapahtunut. Auto on kaverin auto josta tarkoitus tekniikka siirtää kokonaisena muuhun käyttöön, koska kori on kokenut 2x katonkautta pyörähtämisen. Jos nyt jotain hämärä hommia epäilet (te) niin paperitkin kyllä löytyy.
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Ensimmäinen postaus ja kiire ajoneston poiston kanssa niin mitäs luulet minne mielikuvitus laukkaa ?
Edelleen ei se ajonesto seisonnassa päälle mene sen enempää kuin normaalikäytössäkään. Riippuen käynnistymättömyyden oireista syy voi olla jossain muuallakin.
T7 tekniikan siirrossa on sitten enemmän haastetta kuin T5:n kanssa, can väylässä on useampikin laite kiinni joiden puuttuminen voipi tuoda askartelutarpeita. Ei ole triviaalia mutta en sano että mahdotonta.
Edelleen ei se ajonesto seisonnassa päälle mene sen enempää kuin normaalikäytössäkään. Riippuen käynnistymättömyyden oireista syy voi olla jossain muuallakin.
T7 tekniikan siirrossa on sitten enemmän haastetta kuin T5:n kanssa, can väylässä on useampikin laite kiinni joiden puuttuminen voipi tuoda askartelutarpeita. Ei ole triviaalia mutta en sano että mahdotonta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Juu eipä tosiaan ole mitään hajua mistä tuo ajoneston kytkeytyminen johtuu. Tämä T7 swapin väylä juttu tuli täysin uutena tietona. Minkä laitteiden puuttuminen vaikuttaa suoraan moottorin toimintaan eli toisin sanoen minkä kanssa saattaa joutua kikkailemaan? Olis vaan tää kyseinen auto sen verran huokea hinnaltaan johtuen rusinan mallisesta korista, että suoraan sanoen harmittais jättää tilanne käyttämättä. Tosiaan uskon soittavan hälytys kelloja toki tuon ensimmäisen postauksen.
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Noniin lisää tietoa eli apulaite remmi ainakin poikki ja aika kovaa tärskyä saanut auto hantin puolen etu pyörän kohdalle. Voiko näillä olla suuri rooli käynnistymiseen?
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Ei ollutkaan epäilyksistä huolimatta ajonesto päällä ja saatiin vehkeet rokkaamaan pienellä bräjkleenin avustuksella. Tosiaan palatakseni väylä hommaan niin mitäs kriittisiä käyntiin vaikuttavia"turhakkeita" tarvitsee säilyttää että trionic antaa moottorin käydä?
Re: T7 ajonesto apua turunseutu
Ei varmaan kovin helposti valmista reseptiä löydy. Lataa WIS ja tutustu teknisiin selostuksiin niin saattaa selvitä asia. Tai sitten googletat raivolla eri kielillä T7 tekniikan siirtoprojekteja.
Niinkuin sanoin, ei välttämättä mahdotonta mutta vaatii jonkin verran tutkimista. T5 olisi jo helpompi ja tunnetumpi tapaus.
Niinkuin sanoin, ei välttämättä mahdotonta mutta vaatii jonkin verran tutkimista. T5 olisi jo helpompi ja tunnetumpi tapaus.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko