Tuon kolmospusla kannattaa unohtaa, alkuperäinen on jonkinasteen pallonivel, eli ei anna milliäkään periksi pituussuunnassa jos on ehjä.tetammi kirjoitti:Etupään pitkittäistuen puslathan voi hajota ihan kappaleiks ni johan rupee veteleen.
Eiku rengasraudal vääntelee.
Kyl noilla renkailla pitäisi pysyy omal kaistalla kolkinki.
Pitäisi omaaki jaksaa ihmetellä ku rupee reilussa satkussa ohjaustuntuma oleen epämääräinen. No emäntä tuon on muutenki ominu ja hän harvemmin noin kovaa ajelee.
edit: tukivarren puoleinen
http://www.skruvat.fi/Tukivarren-hela-P21208.aspx
korinpuoleinen
http://www.skruvat.fi/Holkkisarja-ohjau ... 29523.aspx
edit2: siis tuosta kuvasta 1 & 3
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-9 ... ussningar/
Kolkki ei pysy kaistalla
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 58
- Liittynyt: To Maalis 14, 2013 19:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kolkki ei pysy kaistalla
Re: Kolkki ei pysy kaistalla
Ehdottomasti numero 6 uretaaniseen jos clamppia ei laita, vaikuttaa huomattavasti vetelyyn urissa ja kiihdytyksissä. Raidetangon sisäpään puslilla taas ei ainakaan alle 100tkm ajetussa huomannut mitään vaikutusta.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Kolkki ei pysy kaistalla
Tähän kyseiseen yksilöön ei liittyne, mutta tosiaan se vanteen ET kannattaa pitää niin isona kuin suinkin. Muutama kolkki, vakio ja madallettuna sekä uretaaneilla että ilman ollut, mutta kymmeniä sarjoja vanteita alla, ja tässä kohtaa isompi ON parempi, vaikkei näytäkään niin hyvältä, siis ET, halkaisijasta ei nyt puhuta.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Kolkki ei pysy kaistalla
Oma NG900 oli tyydyttävä moottoritiellä vielä talvinopeuksilla. Nyt kun nosti nopeuden yli 110 "keveni"ohjaus ja ikäänkuin nokka olisi ottanyt tuulta alle.
Syynä oli "välikauden" renkaina toimineet kiinalaiset kitkat. Toiset kumit alle ja uskaltaa jo ylinopeuksiakin ajaa.
Syynä oli "välikauden" renkaina toimineet kiinalaiset kitkat. Toiset kumit alle ja uskaltaa jo ylinopeuksiakin ajaa.