Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Kyllähän viggenin kytkinpaketti menee 9-3:seen. Kas, kun siihen tehty.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Toki menee, kyse olikin tuosta combosta että käykö spec levy viggen asetelman kanssa.Hook kirjoitti:Kyllähän viggenin kytkinpaketti menee 9-3:seen. Kas, kun siihen tehty.
Kykien kanssa kun ei ole juur tullu puljailtua että mikä sopii ja minkä kanssa.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Vakio levy noin 7-7.5mm paksu. Spec 3+ levy noin 9mm, eli ainkaan 3+ ei käy. Tietty jotkut muut spec mallit ohkaisempia?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Mites kun TTH:lla on spec3 levy ja viggen asetelma ja toimii. Spec 2+ levy myös 9mm paksu.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Viggen paineasetelman paras ~1025kg puristus alue on 5.0-5.5mm keskiosan painaumalla. 9-3 vauhtipyörässä on taas noin 2mm syvennys kytkinlevylle. Näinollen paras puristusvoima on 7.0-7.5mm paksuisella levyllä.
Tätä ohuemmilla ja paksummilla levyillä puristusvoima on heikompi ja "käpälien" asento väärä, jolloin työsylinterin liikealueen ulkonema ei välttämättä riitä irroittamaan kytkintä.
Tätä ohuemmilla ja paksummilla levyillä puristusvoima on heikompi ja "käpälien" asento väärä, jolloin työsylinterin liikealueen ulkonema ei välttämättä riitä irroittamaan kytkintä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Mihinkäs tulokseen täällä nyt päädyttin tuon kytkimen suhteen jos tavoitteena maltilliset 500nm, viggenin asetelma siis mutta mikä levy? Ja mistäköhän tuollaiset huokeiten saisi tilattua?
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Moposport sintteri
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Onko kenelläkään tietoa SRE -618 ja -765 asetelmien puristusvoimista? Miten ne suhteutuu tuohon viggenin asetelmaan nähden?
jeeeeeee!
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Tumppi_13 kirjoitti:Mihinkäs tulokseen täällä nyt päädyttin tuon kytkimen suhteen jos tavoitteena maltilliset 500nm, viggenin asetelma siis mutta mikä levy? Ja mistäköhän tuollaiset huokeiten saisi tilattua?
Minä päädyin tällaiseen ratkaisuun ::
jossa on Viggenin asetelma ja Mopo Sportin levy. Tehotavoite n 400hp/ alle 500Nm. Nähtäväksi jää millainen
ratkaisu oli.....
-02 9³t SE EX
-05 9-5 Aero sedan
-03 9-5 Aero stw EX
-99 9-5 2.3 sedan
-03 9-5 Aero sedan
-07 9-5 Vector stw
#4183
-05 9-5 Aero sedan
-03 9-5 Aero stw EX
-99 9-5 2.3 sedan
-03 9-5 Aero sedan
-07 9-5 Vector stw
#4183
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
varmasti pitää....se että noi jouset tod.näk. ennemmin tai myöhemmin lentää kuikkaan tuolta on varmaan ollu tiedossa.
Suosittelen jousittamatonta levyä paremman kytkintuntuman ja kestävyyden takia.
Suosittelen jousittamatonta levyä paremman kytkintuntuman ja kestävyyden takia.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Kaiken saa rikki....like_a_glove kirjoitti:varmasti pitää....se että noi jouset tod.näk. ennemmin tai myöhemmin lentää kuikkaan tuolta on varmaan ollu tiedossa.
Suosittelen jousittamatonta levyä paremman kytkintuntuman ja kestävyyden takia.
Mutta tässä kävi niin, että mietin liian pitkään , mikä kytkimeksi ja sitten kun oli aika tasapainottaa
ei ollut muuta hankittuna. Levyn voisi toki vaihtaa.
Tällaisen olisin hankkinut, jos ei olisi budjetti-rajoitetta::
http://www.genuinesaab.com/catalog/inde ... rers_id=53
-02 9³t SE EX
-05 9-5 Aero sedan
-03 9-5 Aero stw EX
-99 9-5 2.3 sedan
-03 9-5 Aero sedan
-07 9-5 Vector stw
#4183
-05 9-5 Aero sedan
-03 9-5 Aero stw EX
-99 9-5 2.3 sedan
-03 9-5 Aero sedan
-07 9-5 Vector stw
#4183
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
sehän se...raha aina esteenä kaikelle kivalle
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.