Tääl joku pussihousujen vuostapahtuminen täällä threadissa.
TEHO lasketaan seuraavan kaavan mukaan T7 moottorissa.
((Moottorin tilavuus (cc) + Putkiston halkaisija (mm) + penkin ja ratin välinen tila kuljettajan olles paikallan (cm))/ (kuskin paino/100) ) / 7.7 (Koska Trionic7 purkissa lukee päällä 7.7)
Eli esim
9-3 Aero T7, 3" ränni, Penkki takana, laiha kuski ja aurinko takana. ->
Varmaan huomioitu vaparin olemassa olo, pitäähän sen kurren jostain tulla uloskin..
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
On tullu harkittu pitkään , ens vuoden tavoitteena olisi saada lähemmäs 350hp rikki, koneelta siis mutta renkailta sen ~320-330hp verran.
Oliskohan se aluksi männän ja nokkien tilausta ja sitten olisikohan 19T mitsu vai joku garretti? Onko ideoita? Ja mitäs muuta tarvitsisi rinnalle , bensapumppu on tosiaan Walbron lph255 eli siinä taitaapi tuotto riittää nuille tehomäärille.
Eiks se ole näin että nälkä kasvaa syödessä vai olenko ainoa
Käyttis: Volvo S60 Classic -09
Harraste: Saab 9000i -87
T5 männät niin säästät rahaa, vakio nokatki riittää, voi halutes laittaa T5 nokat niin hengittää vähä paremmin muttei sekään ole pakko noihin teho tavoitteisiin.
19T riittää, niin ja suuttimet tietenkin 870 dekat tai ehkä mieluummin jotkut ev14set
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -021001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Viggenin asetelman tilasin tänä aamuna. T5 männät.. hmm , käytetyt vai uudet ja meneekö suoraan lohkoon tai siis onko veivit samst yms , ja mistä sellaset voisi hankkia? Tarviiko venoille tehä mitään erityistä?
Käyttis: Volvo S60 Classic -09
Harraste: Saab 9000i -87