Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta!karvalakki kirjoitti:... mutta nyt on Eibach/Bilstein satsi luvattu saapuvaksi viikossa.

Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta!karvalakki kirjoitti:... mutta nyt on Eibach/Bilstein satsi luvattu saapuvaksi viikossa.
Vaihdoitko itse vai laitoitko muun perheen asiallekarvalakki kirjoitti:Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta!karvalakki kirjoitti:... mutta nyt on Eibach/Bilstein satsi luvattu saapuvaksi viikossa.![]()
![]()
![]()
![]()
Vaihdoin itse. Kannattaa seurata WIS:n ohjeita, ja panostaa tyokaluihin. Minulla on (nyt) suurin osa, joten voit lainata, jos et ole aloittamassa muutamaan kuukauteen.tidi kirjoitti:Vaihdoitko itse vai laitoitko muun perheen asialle![]()
Seriously, kerro tarkemmin vaihtokokemuksista, sillä jos aion pitää omaa Saabia vielä kauan, niin on pakko tehdä alustalle jotain.
Tidi: Iskarit on muuten Sprintit, ei sportit, niinkuin vaitin. Tai no sportina ne myytiin, mutta laatikon kyljessa oleva tuotekoodi kertoo iskarin olevan Sprintin, tsekkasin juuri. Taitaa olla taas niita kulttuurierojakarvalakki kirjoitti: Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta!![]()
![]()
![]()
![]()