Joustintuen vaihto ...

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
karvalakki
"Turbo"

Re: Joustintuen vaihto ...

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

karvalakki kirjoitti:... mutta nyt on Eibach/Bilstein satsi luvattu saapuvaksi viikossa.
Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta! :P 8O :D :) :lol:
tidi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja tidi »

karvalakki kirjoitti:
karvalakki kirjoitti:... mutta nyt on Eibach/Bilstein satsi luvattu saapuvaksi viikossa.
Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta! :P 8O :D :) :lol:
Vaihdoitko itse vai laitoitko muun perheen asialle :lol:
Seriously, kerro tarkemmin vaihtokokemuksista, sillä jos aion pitää omaa Saabia vielä kauan, niin on pakko tehdä alustalle jotain.
- tidi -
karvalakki
"Turbo"

tidi kirjoitti:Vaihdoitko itse vai laitoitko muun perheen asialle :lol:
Seriously, kerro tarkemmin vaihtokokemuksista, sillä jos aion pitää omaa Saabia vielä kauan, niin on pakko tehdä alustalle jotain.
Vaihdoin itse. Kannattaa seurata WIS:n ohjeita, ja panostaa tyokaluihin. Minulla on (nyt) suurin osa, joten voit lainata, jos et ole aloittamassa muutamaan kuukauteen.

Mutta makeaa on :P Auto taittuu mutkiin ihan eri tavalla, melkein kuin bemari :oops: Vaimokin kavi tyyppaamassa ja sanoi, etta "eihan se ole enaa yhtaan losu" Se on aika paljon sanottu, se :wink:
karvalakki
"Turbo"

karvalakki kirjoitti: Nyt on satsi alla ja auto on kuin eri peli, makeeta! :P 8O :D :) :lol:
Tidi: Iskarit on muuten Sprintit, ei sportit, niinkuin vaitin. Tai no sportina ne myytiin, mutta laatikon kyljessa oleva tuotekoodi kertoo iskarin olevan Sprintin, tsekkasin juuri. Taitaa olla taas niita kulttuurieroja :)
Vastaa Viestiin