Kolomoselle vaihtaessa kiihdytyksessä vain lopetti kytkin kunnolla irroittamisen.
Ilmausyrityksen tein heti ekana kun ajettu viimeaikoina reipasta kyytiä ja vanhat nesteet, mut tuskin tota olis tehny lennosta.
Kuinka kiinteästi työsylinterin lootasta ylös tuleva "torni" pitäs olla aukossaan? Onko normaalia pieni välys siinä?
9-3 2.0t kytkin irroittaa vain puoliksi
9-3 2.0t kytkin irroittaa vain puoliksi
Volvo 760tic -90 - Volvo 142GL - Volvo 145tdiexpress yms...
Ja SaabScaniat on: Scania R92m -87 ja Saab 900 16v Turbo 1991 ex: 9-3 2.2tid -00, 900c-87 ja 9-3 2.0t -98
Ja SaabScaniat on: Scania R92m -87 ja Saab 900 16v Turbo 1991 ex: 9-3 2.2tid -00, 900c-87 ja 9-3 2.0t -98