Tuote tarvitsee selkeästi kehitystä.
Seuraavan kerran jos ja toivottavast joku semmoisen putkiston tilaa, niin otan asiaa framille ja keksin siihen jonkun ratkaisun. Kuten on huomattu, niin kaikessa on parantamisen varaa. Ja sitten kun tuote on täydelline, niin kukaan ei enään tilaa niitä
mossemies kirjoitti:Tuote tarvitsee selkeästi kehitystä.
Seuraavan kerran jos ja toivottavast joku semmoisen putkiston tilaa, niin otan asiaa framille ja keksin siihen jonkun ratkaisun. Kuten on huomattu, niin kaikessa on parantamisen varaa. Ja sitten kun tuote on täydelline, niin kukaan ei enään tilaa niitä
Toivottavasti on sellanen ratkasu jonka voi sitten näihin vanhoihinkin putkiin toteuttaa
Tiistaina viimeksi asensin mossen täysputkiston kolkin alle ja kyllä sen mutkan sai pysymään ainakin tallin ulko-ovelle saakka riittävän ylhäällä.
Kannatusta sinne ulkomutkaan ihan lämpöpeltiin kiinni ja sen jälkeen ennakkoa ennen äänenvaimenninta olevaan liitokseen ja keskitunnelin liitokseen. (Eli kierrä liitosta siihen suuntaan että se kannattelee sitä ulkomutkaa kun päästät väliaikaisen tuen pois)
Siellä ulkomutkassa on rungon pelleissä sopiva reikä johon saa jengallisen kumipuslan kiinni. Samoille kohdille voisi jälkiasennettuna tehdä klemmarin johon on sopivan tai säädettävän mittainen tukivarsi hitsattu jonka saa siihen puslaan kiinni.
Marteliuksen tyyppisiin klemmareihin kannattaa suosista laittaa kaksi mutteria peräkkäin että saa hampaat irvessä kiristettyä jatkot.
Noi mikalorin tyyppiset klemmarit tuntui kyllä todella jämäkiltä.
Ekan kerran katsastin mossemiehen täysputkistolla 98E5:sta tankissa. Moottorin ajoin lämpimäksi ennen katsastusta. Päästöt OK, eikä muutenkaan mainintaa putkesta.
Ei muuten roiku itsellä tuo putki ollenkaan. Käytössä Mikalorin ympäripuristavat klemmarit.