Elikkäs ilmeni sellanen vika, että kun ajelee normaalisti ja tulee vaikkapa risteykseen niin kierrokset kun tippuu n. 1000, niin auto sammuu... eli oliskos jollain ideaa mistä vikaa alkaisi etsimään? vähän aikaa sitten kiristin kannen, vaihtelin huohotin letkuja yms. pientä. voiko tämä olla syynä siihen että nyt ei kaikki pelaa niinkuin pitäisi? tulpat jo vaihdoin -> ei vaikutusta. viinalla siis kulkee 2.0T ja tähän asti toiminut oikeestaan moitteettomasti.
Ei tuo vielä varmaksi kerro. Letkun irroittamalla saa moottori lisää happea, jota tyhjäkäyntimoottori normaalisti annostelee.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
juuh... tilasin kuitenkin tuon venttiiliin kun sain 5 punnalla ebaysta (tosin käytetyn) ja
tilasin myös uuden kampiakselin anturin hintaan ~15 euroa posteineen. katsotaan onko vaikutusta kunhan molemmat osat ovat saapuneet perille.
höh ja höh. eipä ollut ainakaan tuosta kampiakselin anturin vaihdosta apua... edelleen sama homma. niin ja myös aamulla käynnistäessä aika heikosti tuntuu ja käyvän ja yleensä ekan startin jälkeen sammuu, mutta toisella sentään pysyy käynnissä. onneksi ei tarvitse pitkää matkaa ajaa, eikä välttämättä ollenkaan vielä toistaiseksi kun tuo toinen romu ei ole mennyt kaupaksi
rymyolli kirjoitti:noh eipä auttanut tuo venttiilin vaihtokaan. ei mitään vaikutusta... ideoita? anyone? vikakoodi on nollatu, eikä ole tullut takaisin..
eipä toimi vieläkään, ja aamulla lähtee nihkeesti käyntiin. taitaa käydä hetken vaan kolmella pytyllä... oisko sytytys puolella häikkää? etanoliakin kuluu yli 20 litraa/100 km.
voiko tuo pcv venttiili vaikuttaa tuohon sammumiseen? alkaa usko loppumaan.
Kokeiles heittää tankilliseen 5l bensaa joukkoon.. Onko vaikutusta?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Terve taas. Noin sata kilsaa ajellu tolla etanoli/bensa seoksella eikä taida olla vaikutusta suuntaan tai toiseen... mitähän seuraavaksi? Tuntuu että kierrokset kun laskee niin sieltä 900 kierroksen paikkeilta pomppaa n.200 kierrosta ylöspäin ja sit takas. Siis jos ei satu sammumaan
sain vihdoin ja viimein ton pcv venttiilin vaihdettua ja ainakaan koeajolla ei sammunut kertaakaan, mutta enpä kyllä kovin pitkää lenkkiä heittänyt niin jää nähtäväksi korjaantuiko sammuminen... tosin saahan tota sahata jonki aikaa et lähtee käyntiin, eli tuskin on kaikki ihan kunnossa.