Vaihdoin polttoainesuodattimen, jonka jälkeen auto kävi hetken ja sammui. Tämän jälkeen ei kirveelläkään käyntiin. Mikä meni pieleen? Painetta ja polttoainetta on ainakin suodattimella kun löysäsin banjopultteja. Voiko tehdä " ilmalukon" polttoaineputkistoon.
Mistähän lähtis tutkimaan.?
Niin enpä tiedä saako tota suodatinta väärin päin, kun siinä on erikokoiset banjoliittimet
, mutta kait sekin on mahdollista. Täytyy palata huomenna asiaan ja tarkastaa asia.
Tarkista ettei bensaputki ole taittunut lyttyyn banjon kääntyessä liikaa kiristäessä..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Tossa sijaitsee eli oikea puoli tankin edessä. Saattaa olla suojapellin alla mikäli ei ole hävinnyt moinen. Kuvan suodatin alkoi sumuttamaan bensaa, kun olin lähdössä vaihtamaan sitä. Tarkka oli ajoitus.
Ehdottomasti vaihda kaikki neljä banjojen tiivisterengasta ja tarpeeksi irroitusainetta kehiin, jotta banjot saa auki. Koita olla kiristämättä bensalinjoja solmuun kun kiristät. Itse vaihdoin tunkin varassa ja tilaa ei liikaa ollut väännellä.
Tarkkana noiden banjojen kanssa saa olla, itellä ollu joka kerta et saanu eka käynnistyksen jälkeen vähän vielä kiristämään. Kerran taas yksi Bilteman muuten laadukkaan oloinen suodatin oli kiero tiivistepinnasta, vuoti vaikka kuinka kiristi...
Jos alkuperäiset usit tiivisteet on ehjät, niin pitää ihan ilman ylitiukkaa kiristystä. Jos taas kuparitiivisteet, niin vaihda ehdottomasti, niin on paremmat saumat saada pitämään.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.