Saabbi teki viimeisen temppunsa pari kuukautta sitten ja päätin vaihtaa lahkoa. Kuulun siis nykyisin erityisesti ravimiehien suosimaan lahkoon

Saabbi on kuitenki odottanut kohtaloaan tallin perukoilla ja nyt sain motivaation senkin rassailuun. Eli, muutama kuukausi takaperin starttasin veli hopean ja konepellin alta kuului vaan POKS! ja laturin merkkivalo syttyi. Pari kertaa moniurahihnan kanssa jo jumppailtuani ajattelin että remmi napsahti taas poikki. Mutta mitä vielä, kulmapyörähän sieltä löytyi auton alta. Tämä ei olisi isokaan ongelma jos olisi vain pultti katkennut mutta pyörä oli revennyt pultti mukanaan irti kiristäjästä... Kiristintä irroittelin tuossa, on ilmeisesti 3(?) pultilla kiinni, 2 pulttia 13mm kannalla ja yks isompi 16 tai 17mm kannalla. Tässä onkin ensimmäinen ongelma, kun tuo iso pultti on sellaisen kauluksen sisällä ettei sitä näe eikä hylsy mahdu sinne.. Tästä syystä koko on arvoitus vielä kun ei pääse vääntämään. Siinä ensimmäinen kysymys viisaammille. Ja sitten toinen kysymys, tuleeko kiristimen mukana koko paska, eli kiristin ja sitten se palikka missä tämä kulmarulla on kiinni? Pahoittelut sekavasta selostuksesta, voin huomenna laitella kuvia jos ei saa kuvauksesta selvää. Kiitos jo etukäteen!