Saab turbo 185 hv alavääntöä tarvittais lisää.
Re: Saab turbo 185 hv alavääntöä tarvittais lisää.
Vääntö ja väännön tunne, nämä tuppaa arkikielessä tarkoittamaan samaa asiaa. Asian pointti oli ymmärtääkseni se, että lisääkö vauhtipyörän kevennys auton menohaluja pienillä kierroksilla. Ja sitähän se lisää.
Re: Saab turbo 185 hv alavääntöä tarvittais lisää.
Jopa siinämäärin lisää "vääntöä" että huonokuntoisilla talvirenkailla ajo liukkaalla kelillä on suorastaan ärsyttävää kun vähänkin painaa kaasua ja alkaa sutimaan turhankin herkästi.
Vaan aiheesta vielä, onkohan kukaan säätänyt muuten vakiokoneesta säädettävillä nokkapyörillä nokka-akseleiden ajoitusta "vääntävämmäksi"?
Vaan aiheesta vielä, onkohan kukaan säätänyt muuten vakiokoneesta säädettävillä nokkapyörillä nokka-akseleiden ajoitusta "vääntävämmäksi"?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01