Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Oma ahdin on vaihtokunnossa ja harkinnassa mitä tilalle. Kyselenkin mielenkiinnosta onko foorumilaisilla ollut näitä kiinan versioita autoissa. Minkälaisia ahtimia ollut, millaisia kokemuksia? Kuinka pitkään ovat kestäneet? Ja tiedän kyllä, että suurin osa on sitä mieltä, että kaikki kiinalainen on sekundaa. Itsellä olisi vain kiinnostusta kokeilla tuollaista kiinalaista, koska esimerkiksi ebaysta niitä saa aika halvalla.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Re: Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Itse tilasin uuden GT17 keskiön ebaysta joka maksoi 170euroa ja paketissa luki made in europe ja hyvin pelanut puoli vuotta
Saab 9-5 Vector -03
Re: Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Itsellä mitsun T15 kiina ja toiminut n.15000 km erittäin hyvin.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Isän femmaan laitettiin kesällä ilmeisesti jokin kiina-Garretti.
Hinta oli alle 300 euroa toimituskuluineen. Ahdin tuli Saksasta ja 24 kk:n takuulla, ihan uusi.
Autolla ajettu ahtimen vaihdon jälkeen vasta rapiat 5000 km, mutta ihan pätevästi tuo tuntuu toimivan. Ennen paikalleen laittoa tutkiessa ihan ok laatuinenkin vaikutti olevan.
Hinta oli alle 300 euroa toimituskuluineen. Ahdin tuli Saksasta ja 24 kk:n takuulla, ihan uusi.
Autolla ajettu ahtimen vaihdon jälkeen vasta rapiat 5000 km, mutta ihan pätevästi tuo tuntuu toimivan. Ennen paikalleen laittoa tutkiessa ihan ok laatuinenkin vaikutti olevan.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Re: Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Itse sanoisin että se on omasta asenteesta kiinni. Jonkun 600 euroa laittaminen uuteen merkkiahtimeen tuntuu usein aika kovalta kun näiden kolkkien arvot alkaa olla tuolla 1000-3000 euron paikkeilla. Jos on valmis ottamaan sen riskin että ahdinta saa taas olla vaihtamassa lähiaikoina, niin onhan tuo hintaero sellainen että kokeileminen kiinnostaa.
Itse vaihdoin autoon pari vuotta sitten foorumin kautta ostetun käytetyn Mitsun (350 €). Hyvin on toiminut eikä valinta ole kaduttanut. Idea itselläni oli että en halua tähän autoon enää turboa toista kertaa vaihtaa.
Itse vaihdoin autoon pari vuotta sitten foorumin kautta ostetun käytetyn Mitsun (350 €). Hyvin on toiminut eikä valinta ole kaduttanut. Idea itselläni oli että en halua tähän autoon enää turboa toista kertaa vaihtaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kiinalainen ahdin T7 kolkkiin
Purkuauton Mitsu:lla tuo minunkin kolkki ahtaa jo pian toista vuotta. Foorumin myyntipalstalta sekin löytyi likimain samaan hintaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01