Mielessä kummittelee 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6513
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

No pommi mikä pommi :lol:

Peinu hyvä, meillä on PCS tuossa vieressä, mutta kaikilla muilla ei ole asiat niin hyvin...

Eipä ole ilmastointia viime aikoina pahemmin tarvinnut ja Aerossa voi avata kattoluukun napista heti kun nahkapenkki alkaa hiostamaan ;-)

Eski
t-lahdenmaki
"Viggen"
Viestit: 668
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

900i kirjoitti:Taitaa porukka lukea väärin jos ruvetaa heti sanomaa että älä osta kuin turbo. Joillekkin riittää vähempikin.
Kai siitä löytyy hyviäkin puoliakin?
Näin on. Minulle ainakin riittää vallan mainiosti tuo vapari-tonttu, kyllä se kortti lähtee silläkin......Ja on pomminvarma peli!
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Niin nuo autojen viathan on ihan autokohtaisia. Toiselle sattuu ja toiselle ei. Tuo vapari kiinnostais hintansa puolesta mutta veikkaan, että sitten joskus autoa ostaessa kääntyy päätös matalapaineturbon puolelle. Eli vaakakupissa tappelevat vapari tai 154-heppainen turbo. Ja tuo 154-heppainen juurikin sen takia, kun se on Saabin omalla sarjalla muutettavissa 185-heppaiseksi. Pitääpä käydä katsomassa ko. mallien hintoja...

EDIT:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent

http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=73732713

http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=73732713

http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=73732713

Tässä muutama mielenkiintoinen. Joten eiköhän sitten, kun on auton osto ajankohtainen niin tungen vaparit sinne ja syvälle. Nimittäin samoissa hinnoissa pyöri vaparienkin hinnat kuin noiden ahdettujen. Tuo ensimmäinen olis siisti, kun on nahkasisustuskin :D Ja lotto vetämään, mulle tuli autokuume. Taas...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

peinu kirjoitti:Vaihto vapari-ng900:sta 9-3 turboon vaihtoi autoilun luonteen. Yht'äkkiä jouheva liikkuminen paikasta toiseen muuttui vaivattomaan liitämiseen ja ajamisen euforiaan.
Tämän kyllä uskon ja voin vahvistaa. Kyllähän paikasta A paikkaan B aina pääsee, mutta kun turbo on pihassa (tai vanha 99 ;)), niin tien päälle on päästävä, vaikkei olisi minnekään menossakaan...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
liki
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 10:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja liki »

Ja tässä 2,3i ysitonnaria kaupitelleena on kyllä jäänyt kuva että turbollinen on paljon helpompi saada myytyä, jos siitä nyt sitten enää pystyy eroamaan :)
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Toi Nettiauton ekan linkin Uwen auto on hyvin lähellä omaani ja voin suositella kyllä.
Mulla lisäksi kaikki powerflexit ja vähän jäykempää pumppua/jousta + -00 aeron helmat ja spoileri sekä irrotettava koukku. Jos meinaat joskus sitten ostaa niin kysy onko mulla myynnissä jos sitten kiinnostaa.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Miksi 185Hp..?

Kun tarjolla olisi...200HP ( vakiona )
Ja pata on ( B234 ) ei siis B204 tai B235... :?

http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... 716b46.jpg
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ysikolmosistahan oli nyt kuitenkin puhe. kolkeissa ei ole 200hv 2.3 litran turbopatoja. 2.3litraa on muutenkin vaan ruiskumiesten moottori kolmosissa.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6513
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

peinu kirjoitti:Ysikolmosistahan oli nyt kuitenkin puhe. kolkeissa ei ole 200hv 2.3 litran turbopatoja. 2.3litraa on muutenkin vaan ruiskumiesten moottori kolmosissa.
Paitsi Viggen.

Eski
Vastaa Viestiin