Nopeat kysymykset
Re: Nopeat kysymykset
Raidetangonpää vaihdettiin säädön yhteydessä, kun ei saanut säätöjä auki..Sitä vaan tässä mietin, voisko se oikean puolen vaihtamaton vaikuttaa noin paljoa?
Kaikki mitä sinne on nyt vaihdettu, alla on ollut mitä ilmeisemmin tehdaskamaa..sen verta vähän niitä kilsoja ikäänsä nähden takana..
Ja tukivarsien vaihdon jälkeen oli tosi hyvä ja jämäkkä ajella, nyt taas jossai vaiheessa oireet iski päälle.
Kaikki mitä sinne on nyt vaihdettu, alla on ollut mitä ilmeisemmin tehdaskamaa..sen verta vähän niitä kilsoja ikäänsä nähden takana..
Ja tukivarsien vaihdon jälkeen oli tosi hyvä ja jämäkkä ajella, nyt taas jossai vaiheessa oireet iski päälle.
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Outko jousijalat tsekannu?RiikkaK kirjoitti:Raidetangonpää vaihdettiin säädön yhteydessä, kun ei saanut säätöjä auki..Sitä vaan tässä mietin, voisko se oikean puolen vaihtamaton vaikuttaa noin paljoa?
Kaikki mitä sinne on nyt vaihdettu, alla on ollut mitä ilmeisemmin tehdaskamaa..sen verta vähän niitä kilsoja ikäänsä nähden takana..
Ja tukivarsien vaihdon jälkeen oli tosi hyvä ja jämäkkä ajella, nyt taas jossai vaiheessa oireet iski päälle.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Nopeat kysymykset
No pitääpä tutkia nekin..voiko ne yläpään laakerit vaikuttaa tuollai?
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Lähinnä sitä jousijalan yläpiän kuntoo ajattelin... Jotteivuan ois poikki mänössä...
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Nopeat kysymykset
Voihan pee..mahdollista sekin, täällä kyntöpellolla kun päivittäin ajelee noh näillä pääsee alkuun, kiitokset!
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Noo, emmä nyt tiijä, eihän ne nyt ihan kynnöspelttoo taija olla... Ainakkaa siellä Huutokoskella päin, kun siellä oun ajellunna, kun velmies asustelloo siellä.RiikkaK kirjoitti:Voihan pee..mahdollista sekin, täällä kyntöpellolla kun päivittäin ajelee noh näillä pääsee alkuun, kiitokset!
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Nopeat kysymykset
Heh, onneks ei Suapissa ole montaa osaa tippunut tielle, auraukset kyllä tekee tehtävänsä...hammaspaikat irtoo ja eikä tarvii aamuhierontaa, sen verta hyvin o nimismiehen kiharalla tiet
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Nappasin t5 moottorista öljypohjan pois ja näky oli itelle kyllä sellanen että en oo ennen nähny
Onko kaikissa kampura ton värinen? Näyttää ihan messingiltä
http://aijaa.com/ipZsbY
http://aijaa.com/Opz0AN
Onko kaikissa kampura ton värinen? Näyttää ihan messingiltä
http://aijaa.com/ipZsbY
http://aijaa.com/Opz0AN
Saab 9000 -96 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Kevyesti karstoittunutta öljyä pinnassa. Paino sanalla kevyesti, enemmänkin pigmenttiä kuin karstaa. Eri öljyt värjää eri tavalla, oon joskus nähny nokkakeppiparin mitkä oli miltei kirkkaan punaisia. En muista mitä öljyä oli käytetty, mutta on kuulemma väriltään aika liki ATF:ää. Ja oli värjäytynyt muutaman ratapäivän aikana.Jeba kirjoitti:Nappasin t5 moottorista öljypohjan pois ja näky oli itelle kyllä sellanen että en oo ennen nähny
Onko kaikissa kampura ton värinen? Näyttää ihan messingiltä
Kunnolla karstoittunut kampura on sit musta:
http://solar4.kuvat.fi/kuvat/Bel%20Air% ... mg=img1280
Vähän epätarkka kuva kun oli kamera jostain syystä vähän liukas käsissä. Ja kyseessä amerikkalainen vinkkelipannu mihin vissiin vaihdettu öljyt keskimäärin pari kertaa vuosikymmenessä, mutta silti.
Re: Nopeat kysymykset
Tuohon mustaan pintaan vaikuttanee enemmän se, että pinnat ovat valun jäljiltä eli koneistamattomia. Samanvärisiä näyttävät olevan koneistamattomat pinnat tuossa kultakampuraisessa Saabin koneessa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nopeat kysymykset
On kyllä tasasesti karstottunu kun ei mitään sävyeroja ole missään, vaan tasaseen sama kullertava pinta
Saab 9000 -96 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Sidistä + ja nightpanel napit pimeänä sekä mittaristosta kierroslukumittarista puolet pimeänä.
Käykö nämä molempiin? Onko polttimot alunperin kirkkaita vai huputettu vihreäksi?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/432608/H ... imo-14V14W
Käykö nämä molempiin? Onko polttimot alunperin kirkkaita vai huputettu vihreäksi?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/432608/H ... imo-14V14W
ex 9³ Viggen MY99
ex 9³ Aero MY02
ex 9³ ss Aero MY05
ex 9³ Aero MY02
ex 9³ ss Aero MY05
Re: Nopeat kysymykset
Meinaat tossa mun kuvassa? Osittain niinkin, mutta suurin osa koneistetuista pinnoistakin oli pikimustia. Tuossakin kuvassa kampuran vasemmanpuoleisin limppu on koneistettua pintaa. Kaavin koneesta puukolla, ruuvarilla yms käteensattuvalla noin puolisen litraa palanutta öljymössöä.AZP kirjoitti:Tuohon mustaan pintaan vaikuttanee enemmän se, että pinnat ovat valun jäljiltä eli koneistamattomia. Samanvärisiä näyttävät olevan koneistamattomat pinnat tuossa kultakampuraisessa Saabin koneessa.
http://solar4.kuvat.fi/kuvat/Bel%20Air% ... mg=smaller
http://solar4.kuvat.fi/kuvat/Bel%20Air% ... mg=smaller
Kannet oli jo painepesurilla pesty ennen ton kuvan ottamista..
Re: Nopeat kysymykset
Pakoputken takapöntön kiinnikkeet luistaa paikaltaan parin päivän ajolla ja pönttö alkaa roikkua. Ennen ei tällaista oiretta ollut. Onko ehkä moottorin tukikumit loppu, jolloin moottori niiaa ajaessa enemmän ja työntää putkea joitain senttejä taaksepäin kovemmassa kiihdytyksessä?
T7 vm. 2001 9-3