...alkaa meinaan tuottamaan tulosta.
Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua.
Ja parit kysymykset laitan.
Onko siin sama kone ja perustekniikka, ku 9 tonnarissa?
Pahimmat ruostumis paikat? Tonnarissa(oma kokemus) on ollut takahelmat.
Ja sit vimppa kysymys(tyhmä kysymys saabistin esittämänä)
Miksi isäni EI pitäisi hankkia tuota -95:sta 9satkua, ja mahtollisesti sairastua saabismiin?
Isän käännyttäminen Saabismiin...
Isän käännyttäminen Saabismiin...
Saabismi o sairaus, mutta turbo ja ruisku ovat lääke siihen.
9-5 2.0i Turbo farkku.
9-5 2.0i Turbo farkku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
No ainakin ovet alareunaAri R kirjoitti:...alkaa meinaan tuottamaan tulosta.
Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua.
Ja parit kysymykset laitan.
Onko siin sama kone ja perustekniikka, ku 9 tonnarissa?
Pahimmat ruostumis paikat? Tonnarissa(oma kokemus) on ollut takahelmat.
Ja sit vimppa kysymys(tyhmä kysymys saabistin esittämänä)
Miksi isäni EI pitäisi hankkia tuota -95:sta 9satkua, ja mahtollisesti sairastua saabismiin?
takakaaret, takaluukku, perusmoottori sama kun tonnarissa ainakin lähelle,
niin ja laatikko kannataa sekata, jos pakki hyppii pois niin kannattaa unohtaa, tulee laatikko jumppaa
vähän ahdas leveyssuunnassa 9-5 olis ihan eri makunen sisätiloiltaan.
Ari 1622
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
...ja ajettavuudeltaan.9-5 olis ihan eri makunen sisätiloiltaan
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
"Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua. "
Noissa vanhoissa jo paljon vikoja+ruostettakin, tarkista joka paikka jos hyvä niin osta
Noissa vanhoissa jo paljon vikoja+ruostettakin, tarkista joka paikka jos hyvä niin osta
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
Kaipa se on autoon käytettävästä rahasummasta usein (aina) kiinni että minkävuotista ja -mallista kärryä pystyy haaveilemaan, mutta eikös tuohon seuraavaan mallisarjaan eli ysi-kolmoseen tehty aikoinaan yli tuhat parannusta verrattuna siihen aiempaan ysi-sataseen???assa kirjoitti:"Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua. "
Noissa vanhoissa jo paljon vikoja+ruostettakin, tarkista joka paikka jos hyvä niin osta
Silloin kun minun isäni oli vielä ajokortti-iässä ja -kunnossa, niin hänen mielestään Saab oli liian iso auto että olisi sellaisen huolinut riesakseen kun autonvaihto tuli pakosta eteen. Ostettiin sitten hänelle japanialainen vekotin, jolla ajeli pari-kolme vuotta ennenkuin jätti autoilut kokonaan. Toisaalta, siis kun isäni ei jaksanut/viitsinyt nähdä autonsa eteen pienintäkään vaivaa, niin sellainen automerkki joka killuu katsastustilastojen viattomimpien kaarojen joukossa on omaisille(kin) huolettomin vaihtoehto myös, ei tarvitse sitä viedä korjaamolle tai huoltoon.
Koska kuitenkin ollaan -foorumilla, niin tietenkin se pitää kenen tahansa isälle joku Saabbi saada alle, eikä mikään riisikippo!!!
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
Jos jäi ostamatta raskaan kytkimen takia niin 9-3:ssa on huomattavasti kevyempi.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Isän käännyttäminen Saabismiin...
"mutta eikös tuohon seuraavaan mallisarjaan eli ysi-kolmoseen tehty aikoinaan yli tuhat parannusta verrattuna siihen aiempaan ysi-sataseen???"
Ei kaikki parannusta ollut (sähkö sälää/härpäkettä paljon), itse vaihdoin volvoon sen ruostumisen vuoksi (vahvempi kori/pellit).
Ei kaikki parannusta ollut (sähkö sälää/härpäkettä paljon), itse vaihdoin volvoon sen ruostumisen vuoksi (vahvempi kori/pellit).