Listatkaapas vikoja?
Listatkaapas vikoja?
Pistäkääs vikoja mistä voisi johtua. Tuntuu ettei lähde yhtään mihinkään pienillä kierroksilla. ja polkimessa tuntu on sellainen ettei tapahdu mitään-raskaan oloinen-.Kun antaa kunnolla kaasua niin meno on normaalia. Oireiden aikana joskys jos ajaa mutkaan niin tuntuu että ylijarruttaa ihan liikaa. Paikaltaan lähdettäessä meinaa sammua jos kierroksia alle 1600, muutenkin tuntuu alle 2000kierroksilla jurnuttaessa vaikka 60km/h vitosella että hampaat tippuu suusta. on muuten sellasta räminää ja kolinaa. Toimii kyllä mahtavasti yli 2500kierroksilla. Auto siis 9-3 -98 2,0t.
Re: Listatkaapas vikoja?
Etippäs ite?
Kohteliaisuudella pääsee huomattavasti pidemmälle, vai mitä ?
Kohteliaisuudella pääsee huomattavasti pidemmälle, vai mitä ?
9-3 2.0T SE -98
Re: Listatkaapas vikoja?
eipä tuo kysely mun mielestä ole mitenkään tökerö tai epäkohtelias. Eikä mulla ole antaa parempaa neuvoa kuin että pitäis varmaan katsoa onko jotain vikakoodeja generoituneena ja jos ei niin kannattaisi varmaan aloittaa vianhaku logittamalla / tarkkailemalla dataa open sidistä (ei taida löytyä?) / techillä / obd readerilla ja sitä kautta lähteä selvittämään mistä kiikastaa. (ilmamäärät, ahtopaineet, lämpötilat etc.) Jos ei ole itsellä hajua niin hyvä paikka missä voi saada lisää apua on paikalliset saab potkut.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Listatkaapas vikoja?
Aiempi ehdotukseni takavaimentimen tukkoisuudesta ei kelvannut joten en toista samaa.
Sen sijaan ehdotan testiä siten että irrota hukkaportilta paineletku kokonaan ja kokeile ahtojen nostoa joko nyt tulee reippaasti lähtöjä. eo. metodilla varmistetaan pystyykö järjestelmä rajoittamattomana tuottamaan painetta fuelcuttiin saakka.
Sen sijaan ehdotan testiä siten että irrota hukkaportilta paineletku kokonaan ja kokeile ahtojen nostoa joko nyt tulee reippaasti lähtöjä. eo. metodilla varmistetaan pystyykö järjestelmä rajoittamattomana tuottamaan painetta fuelcuttiin saakka.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Listatkaapas vikoja?
Kauneus lienee olla katsojan silmässä, mutta onneksi edes Vesa kirjoittaa itse asiasta eli yrittää jeesata.
9-3 2.0T SE -98
Re: Listatkaapas vikoja?
Kiitos, tuota voisin huomenna kokeillakkin enkä pöntön mahd.tukostakaan ole unohtanut. Pitää sekin katsoa. En kyllä omasta mielestä mitenkään epäkohtelias ollut, kysyin vain.
Re: Listatkaapas vikoja?
Kysyjän vuosimallissa on vielä trionic 5 -moottorinohjaus, jossa ei ole open sid ja tavanomaiset obd2-lukijatkin taitaa joutaa kirjahyllyn koristeeksi.tturku kirjoitti:eipä tuo kysely mun mielestä ole mitenkään tökerö tai epäkohtelias. Eikä mulla ole antaa parempaa neuvoa kuin että pitäis varmaan katsoa onko jotain vikakoodeja generoituneena ja jos ei niin kannattaisi varmaan aloittaa vianhaku logittamalla / tarkkailemalla dataa open sidistä (ei taida löytyä?) / techillä / obd readerilla ja sitä kautta lähteä selvittämään mistä kiikastaa. (ilmamäärät, ahtopaineet, lämpötilat etc.) Jos ei ole itsellä hajua niin hyvä paikka missä voi saada lisää apua on paikalliset saab potkut.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01