Taliaferron/genuine saabin sport moottorin takatuenta on kaksi osainen uretaani "paketti".
Aikanaan kyseisen osan tilattuani se toimitettiin kahdella eri alapuolen uretaanilla eli pehmeämpi valmiiksi sisällä ja kovempi, jonka tarvittaessa voi voi vaihtaa pehmeämmän tilalle.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä sport takatuesta, sekä pehmeämmällä että kovemmalla yhdistelmällä ?
Kovasti kiinnostaisi tietää, miten melun ja jämäkkyyden suhde muuttuu.
Onko takatuen jämäkkyydelle erilainen tarve, jos moottori on 2,0 tai 2,3 litrainen ?
Kiitos jo etukäteen.
Taliaferron sport moottorin takatuen jäykkyys säätö
Taliaferron sport moottorin takatuen jäykkyys säätö
9-3 2.0T SE -98
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Taliaferron sport moottorin takatuen jäykkyys säätö
Melko sama pärinä sisällä. Pehmeämpi antautuu nopeammin kun vääntävä peli kyseessä.
Laittaisin suoraan sillä kovemmalla. Ei niin isoa eroa..."mun mielestä".
Laittaisin suoraan sillä kovemmalla. Ei niin isoa eroa..."mun mielestä".
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.