Ahdopaineet heittelee

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
turku900
Matalapaineturbo
Viestit: 196
Liittynyt: Ti Maalis 13, 2012 12:52
Paikkakunta: turku

Re: Ahdopaineet heittelee

Viesti Kirjoittaja turku900 »

Itsellä sama ongelma, ahdot seilaa. T7 mankkuvena laitettu ja softa klubilaiselta. Parani hieman mutta ei poistunut. Jääny vähemmälle huomiolle kun ei normaalisti haittaa menoa. Ratkaisu kiinnostais
Saab 9-3 1.8t SS man -04
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ahdopaineet heittelee

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Edelleen, se hukkaportin alipainekello.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Jadii92
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2015 20:32
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ahdopaineet heittelee

Viesti Kirjoittaja Jadii92 »

like_a_glove kirjoitti:Edelleen, se hukkaportin alipainekello.
Topikkia lainatakseni, onko like_glovella tietoo saako t28 kelloon viritettyä forgen hukkaportin jousen, ainaki kuvanperusteella hyvin samannäköne. Kerranha tuo kello kestäs ainaki purkaa atomeiks!
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ahdopaineet heittelee

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Tosta ei ole tietoa onnistuuko.

eikös noi orkkis kellot oo prässättyjä? eli ei avattavia?

kyllä mä laittasin ihan koko forgen kellon...toki jos säästää ja ranetella haluu ni se on sit eri juttu.

Täytyy nyt sit muistaa että liian jäykällä jousella on myös vaikutusta niihin seilailuihin.

Peruspaine ois hyvä olla se 0,4bar jos en ihan väärin muista, sillä pitäis paineet pysyä jokseenkin halutussa.

Kun oon ite kerran päässy eroon noista integroiduista hukkiksista, en enää koskaan luovu ulkoisesta :wink:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Jadii92
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2015 20:32
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ahdopaineet heittelee

Viesti Kirjoittaja Jadii92 »

like_a_glove kirjoitti:Tosta ei ole tietoa onnistuuko.

eikös noi orkkis kellot oo prässättyjä? eli ei avattavia?

kyllä mä laittasin ihan koko forgen kellon...toki jos säästää ja ranetella haluu ni se on sit eri juttu.

Täytyy nyt sit muistaa että liian jäykällä jousella on myös vaikutusta niihin seilailuihin.

Peruspaine ois hyvä olla se 0,4bar jos en ihan väärin muista, sillä pitäis paineet pysyä jokseenkin halutussa.

Kun oon ite kerran päässy eroon noista integroiduista hukkiksista, en enää koskaan luovu ulkoisesta :wink:
Itellä mennään vielä T28 tapissa kesään asti! :D saa sen auki ku taittelee ne reunat hellästi, 200e maksaa kello ja 15e jousi nii siinä pieni ero. Tosin katastuksessa vois vielä olla ihan hyvä tuo T28 saattaa se inssi tuumailla hyvää ku holsetti ja satsi ja ulkonen hukkis paistaa pellin alta :lol:
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
Vastaa Viestiin