Pixelien korjaaja haussa pääkaupunkiseudulla?
Pixelien korjaaja haussa pääkaupunkiseudulla?
Voisko joku korjata mun autosta pixelivian kohtuullista korvausta vastaan? Ilmastoinnin näyttö myös vajaa. Auto on 9-3 2.0t vm 2002.
Re: Pixelien korjaaja haussa pääkaupunkiseudulla?
Hei!
Minulla on täsmälleen sama vika juuri samanlaisessa 9-3:ssa kuin sinulla. Olen kysellyt kojauspajaa ja oikeastaan siksi tulinkin Saab-sivustolle etsimään korjaajaa.
Jos löydät jonkun niin ilmoittele. Jos et löydä, niin olen kysellyt ulkomailta korjaajaa ja sainkin tarjouksen Hollannista. Lähetyskuluineen hinta olisi 130 euroa ja korjaus koskee kojetaulun ylempää näyttöä eikä ilmastointikoneen näyttöpaneelia. Näyttöpaneelin saa helposti veitsellä tai terävällä meisselillä sivusta kampeamalla. Näyttöpaneeleja on kahta mallia ja ohjelmia vielä useampia, joten ei kannata lähteä sokkona ostelemaan osia ja kokeilla josko nyt toimisi.
Lähetä viestiä juntunen@skynet.be tai soita 0500 889188
Terv.
Kauko Juntunen
Jäsen 416
Minulla on täsmälleen sama vika juuri samanlaisessa 9-3:ssa kuin sinulla. Olen kysellyt kojauspajaa ja oikeastaan siksi tulinkin Saab-sivustolle etsimään korjaajaa.
Jos löydät jonkun niin ilmoittele. Jos et löydä, niin olen kysellyt ulkomailta korjaajaa ja sainkin tarjouksen Hollannista. Lähetyskuluineen hinta olisi 130 euroa ja korjaus koskee kojetaulun ylempää näyttöä eikä ilmastointikoneen näyttöpaneelia. Näyttöpaneelin saa helposti veitsellä tai terävällä meisselillä sivusta kampeamalla. Näyttöpaneeleja on kahta mallia ja ohjelmia vielä useampia, joten ei kannata lähteä sokkona ostelemaan osia ja kokeilla josko nyt toimisi.
Lähetä viestiä juntunen@skynet.be tai soita 0500 889188
Terv.
Kauko Juntunen
Jäsen 416
No eikö tuo linkkaamani pikselinkorjaaja sinulle kelpaa, vai mikä mättää?
Hook kirjoitti:Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa
Voin suositella ^^ 50e kustansi.
Kyllä kelpaa! Kiitos avusta!
Apua tarjotaan Kuopion seudulla, korjaus tehdään oikein, eikä sätöstämällä harpinpiikillä
Yhteydenotto YV:nä
Yhteydenotto YV:nä
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Tampereellakin onnistuu, hinta 80€ sis. alv. + mahdolliset postittelut.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!