Turbo korkkas
Turbo korkkas
Mistä edullisesti toinen tilalle? Auto OG 9-3 2,ot 136kW, fööni ilmeisesti Garrett GT17?
Viimeksi muokannut make24, Su Touko 17, 2015 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Turbo korkkas
Suosittelen vaihtamaan suosiolla Mitsuun. Kestää pidempään kuin uusi Garretti, vaikka ostaisi käytettynä. En tiedä onko marmorilla enää turbokampanjaa, mutta sieltä niitä on saanut uutena ihan edukkaasti.
Joku, jolla on ylimääräinen käytetty Mitsu nurkissa, voi olla sulle jo yv:llä ilmoittautunutkin. Itse kun manasin porsinutta Garrettia foorumilla, kesti vain hetken, kun käytetty Mitsu oli jo matkalla
Joku, jolla on ylimääräinen käytetty Mitsu nurkissa, voi olla sulle jo yv:llä ilmoittautunutkin. Itse kun manasin porsinutta Garrettia foorumilla, kesti vain hetken, kun käytetty Mitsu oli jo matkalla

Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo korkkas
Näinpä. Budjetti on tällä hetkellä vähän nafti, edullinen ehjä käytetty hakusessa. Käytetty ehjä Mitsu ois loisto juttu. Ku löytyis vielä halpa 

Re: Turbo korkkas
Ilmeisesti myös ysivitosesta peräisin oleva Garretti passaa sellaisenaan??
Re: Turbo korkkas
Nelisylinteristen bensaturbojen osalta Garretti pitäisi käydä ristiin OG-femman ja OG-kolkin välillä. Femman Mitsuissa on eroa MY2006 eteenpäin, mutta Garreteissa ei taida olla? Joku femmatietäjä vois tämän vielä vahvistaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo korkkas
Ei ole eroa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Turbo korkkas
Kiitoksia tarkennuksesta. Yksi käytetty Garretti jo tiedossa, tarjouksia edelleen vastaanotetaan kiitos. 

Re: Turbo korkkas
Kyllä näitä tuntuu löytyvän, kuullostelen edelleen. Taitaa toi edullinen Garretti nyt piisata tällä kertaa, autokin on vähän niinku kakkoskulkine. Mitsu ois jees, hinnat menee lompakon sisällön yli tällä kertaa. Toki mun ykköskulkinekin porsii joskus, siihen sitten Mitsua 

Re: Turbo korkkas
Noniin, ahdin ilmeisesti löytynyt, asennus koittais ens viikolla. Tuleeko kaikki jäähdytysnesteet ulos, kun letkun irrottaa? (kiertääkö siellä jäähdytysneste????
) . Miten imukaula on kiinni on ahtimen kaulassa? (klemmari??) Pitkästä aikaa ois kerrostalon parkkipaikkaremontti tiedossa, ei enää uskalla ajaa töihin hallille 35km:n päähän 
Edelleen ahdintarjouksia vastaanotetaan... kiitti toki jo tarjonneille



Edelleen ahdintarjouksia vastaanotetaan... kiitti toki jo tarjonneille
Re: Turbo korkkas
Klemmarilla on omukobra kiinni. Turbossa kiertää öljy ja jäähdytysneste, molemmat kannattaa mielestäni tyhjentää ennen hommiin ryhtymistä, tulee paljon siistimpi projekti. Ja uudet öljyt ja suodatin koneeseen, kun turbo on kerran porsinut ja todennäköisesti pilannut öljyt.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo korkkas
En haluisi piruja maalata seinille, mutta minähän kanssa ostin käytetyn Gt17:n ja vuoden sekin vain kesti. Sitten tuli uusi Mitsu ja se on kestänyt vuosia ja yli satatonnia reilusti jo ilman mitään vikaa. (ko pirssi on jo vaihtanut omistajaakin kahdesti turborempan jälkeen.)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01