Jos sulla siinä stage on jo, niin Mitsu vaan tilalle. Kytkin on kuluva, joskin kallis osa. Garretilla saa 220 luupäätä ja yli 300 Nm, ei se kykä sitäkään kestä, jos koko ajan laskee kuin pilven laitaa. Anti laittaa kykän edukkaasti etelässä, ei kai se tekemätön paikka ole Suomessakaan, jos hanuri kestää

.
Garretilla tuotto loppuu tuonne 220 hepan tietämille, Mitsulla vähän enemmän, ehkä 250 -260 kaakkia, gurut täsmentää. Jos haluat enemmän, pitää vaihtaa jo aika paljon muutakin: suutinta, cooleria, pumppua, ahdinta...
Edit: Haja kerkes jo...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...