Katsastettu
Re: Katsastettu
Kolkki leimattu tänään.
Vikalista: takarekkarin oikea polttimo on pimeä.
Mossemiehen tekemää putkistoa kehuttiin hienoksi (ja päästöt oli hyvät).
Vikalista: takarekkarin oikea polttimo on pimeä.
Mossemiehen tekemää putkistoa kehuttiin hienoksi (ja päästöt oli hyvät).
900 T8 vm. 1987
9-3 2.0t vm. 2000
9-3 2.0t vm. 2000
Re: Katsastettu
viimeviikolla katsastettu: päästöt oli viinalla ja mossemiehen putkella hyvät.. takajarrun toinen mäntä oli halennut?!?! ja hylky huonon jarrutehontakia.. satula vaihdettu ja vehkeet nyt katsastettu!
Re: Katsastettu
Peltikattoinen kolkki katsastettu vähän myöhässä, kun tuli koko kolmen vuoden omistusajan kaikki viat kerralla. Jokusen illan sai ropata (pariin ruuviin/mutteriin puolet ajasta), kun ensin sai osat haalittua eri paikoista (etujousien ja -iskarien vaihto, alatukivarsi, koiranluu, takajarrut ja kaasujalan alta pohjan paikkaus). Tänään tuli leima kommentilla "viimesen päälle kunnossa" ja vielä kehut "oli hienosti tehty kaikki korjaukset". Kannatti tehdä kunnolla ajan kanssa
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Re: Katsastettu
Leima tuli kolkkiin heti ekalla kerralla ja kaikki kunnossa. Käsijarru otti aika toispuoleisesti, mutta testasi huonomman puolen erikseen lopuksi ja sano, että lukkoon meni. Kelpaa.
Piruuttaan kysyin onko nykyään jotain merkkiä, mitä voisi kehua noin katsastusmiehen näkökulmasta.
Sano, että korealaiset on yllättävän hyviä ja niissä on vähän vikoja. Aika yllätys oli itselle vastaus.
Piruuttaan kysyin onko nykyään jotain merkkiä, mitä voisi kehua noin katsastusmiehen näkökulmasta.
Sano, että korealaiset on yllättävän hyviä ja niissä on vähän vikoja. Aika yllätys oli itselle vastaus.
Saab 9-3SS 1.8t automaatti 2007
Re: Katsastettu
Yllättysin niin kovin et TiDi meni ekal läpi et unohdin jopa raportoida heti.
Seuraavan kertaan tarttis kuulemma vaihtaa levyt joka nurkkaan...
Savutusarvo K1,03, liekö hyvä vai huono?
Seuraavan kertaan tarttis kuulemma vaihtaa levyt joka nurkkaan...
Savutusarvo K1,03, liekö hyvä vai huono?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Katsastettu
Taas meni og9-3 läpi katsastuksesta, niin käsijarrua joutui tietenkin säätää hieman. Luultavasti joutuu käsijarru vaijerin vaihtaa jossain vaiheessa
Re: Katsastettu
Aero sai leiman keskiviikkona. Tuli mielenkiintoinen kommentti. Sumuvalot on kuulemma liian matalalla . Katsastusmiehen mukaan ois parempi poistaa ettei tuu ongelmia. Puhui jostain 250mm säännöstä. Mielenkiintoista...auto leimattu madalletulla alustalla jo monta vuotta.
________________
9-3 Aero -01 (HA)
9000CS -97 (KA)
#5634
9-3 Aero -01 (HA)
9000CS -97 (KA)
#5634
Re: Katsastettu
Kolkki sai leiman ilman huomautuksia alkuviikosta. Tällä kertaa korjasin käsijarrun etukäteen, niin ei tullut sanomista, ja varmaan ekaa kertaa ikinä oli kaikki jarrut täysin tasapainossa. Käsijarruun vaihdoin sen kummallisen vipumekanismin, joka välittää voiman vaijerilta eteenpäin. Sen jälkeen tehoa alkoi löytyä niin, että jopa lukitsee renkaat asfaltilla. Lisäksi vaijerin muovikuori oli mennyt kasaan molemmilla puolilla niin, että otti kiinni holkkiin.
--Ere
--Ere
Re: Katsastettu
Taisi osua tarkka katsastusmies kohdalle, vissiin Aeron keula täyttää vakiona nuo valomääräykset, mutta valot tipahtavat alle sallitun pienelläkin madalluksella.jppeltsi kirjoitti:Aero sai leiman keskiviikkona. Tuli mielenkiintoinen kommentti. Sumuvalot on kuulemma liian matalalla . Katsastusmiehen mukaan ois parempi poistaa ettei tuu ongelmia. Puhui jostain 250mm säännöstä. Mielenkiintoista...auto leimattu madalletulla alustalla jo monta vuotta.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Katsastettu
OG9-3 pamahti kerrasta leimalta läpi ilman huomautuksia ja ajolupaa ensi vuoden lokakuulle asti! Tankissa pelkkää RE85 (mm. häkäpäästöt pyöreä nolla), foorumin opeilla pienet käsijarrusäädöt ennen toimistolle kurvailua.
Vähän isompana valmistelutoimena hitsattiin pohjaan vajaa puoli neliötä uutta Biltema-peltiä, kun varapyöräkotelo meinasi vähän tipahtaa talven jäljiltä.. https://instagram.com/p/BGPBk2NgLvE/
Vähän isompana valmistelutoimena hitsattiin pohjaan vajaa puoli neliötä uutta Biltema-peltiä, kun varapyöräkotelo meinasi vähän tipahtaa talven jäljiltä.. https://instagram.com/p/BGPBk2NgLvE/
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
Re: Katsastettu
Taas tuli viimeinen katsastuspäivä käsille, joten Helppokatsastus sai asiakkaan. 320tkm ajettu kolkki selvisi huomautuksitta testeistä Palaneen parkkivalon tosin vaihdoin eteen eli ei ihan helpolla selvinnyt kuitenkaan valmisteluista.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Katsastettu
Kertaheitolla tuli tänään leima NG satkuun, käsijarrua pelkäsin, mutta oli näemmä kiristykseni onnistunut.
Nythän sen voisi vaikka myydä.
Nythän sen voisi vaikka myydä.
Mazda 6 2.2TD HB 2011
Re: Katsastettu
Kävin aamulla leimauttamassa peltikattoisen ja tämänkertainen slogan oli:
"On nää Saabin koneet kummia, kun päästöt on niin kuin uudessa."
(CO: 0,00; CO2: 14,7; HC: 2; O2: 0,00; lambda: 1,004)
"On nää Saabin koneet kummia, kun päästöt on niin kuin uudessa."
(CO: 0,00; CO2: 14,7; HC: 2; O2: 0,00; lambda: 1,004)
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH