saab 9-3og 2.0t t7 modifikaatiosta ?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
olpe
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: La Kesä 07, 2014 07:40
Paikkakunta: Rovaniemi

saab 9-3og 2.0t t7 modifikaatiosta ?

Viesti Kirjoittaja olpe »

Hei, lueskelin forumia eilen ja törmäsin bypassvalvea koskevaan keskusteluun. Olisinkin halunnut vielä kysellä varmistuksia onko venttiilin ohitus modifioinnista mitään negatiivisia vaikutteita tai kannaatko yleensäkkään tehdä?

Alla linkki ks. viritelmään:

http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: saab 9-3og 2.0t t7 modifikaatiosta ?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
olpe
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: La Kesä 07, 2014 07:40
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: saab 9-3og 2.0t t7 modifikaatiosta ?

Viesti Kirjoittaja olpe »

kiitos!
olpe
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: La Kesä 07, 2014 07:40
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: saab 9-3og 2.0t t7 modifikaatiosta ?

Viesti Kirjoittaja olpe »

Ues modi testattu ja toimii. Miten lie sitte tuo myöhemmin lisätty bar boost gauge laitanko t-liittimen tuohn "uuteen" johtoon väliin joka menee suoraan kurkulle? Neuvokaa idioottia. :)
Vastaa Viestiin