Heippa hei!
Aattelin kysyä jos kellään oo ollut samanlaista "vikaa".
Eli homman nimi on, kun alan kiihtymään ja ahto paineet nousee lähempään 1bar nii auto alkaa "hakkamaan/piikkaa". Miks tää tapahtuu? Ilma/bensa seos liian ohut? Onko jotenkin erikois vaarallista moottoriin?
900 2.0T "hakkaa"
-
- "Kaasari"
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke Elo 12, 2015 22:14
- Paikkakunta: Inkoo
900 2.0T "hakkaa"
Saab 900 2.0T -97
Re: 900 2.0T "hakkaa"
Veikkaisin sytytyskasettivikaa mutta vaihda tulpat ensiksi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Kaasari"
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke Elo 12, 2015 22:14
- Paikkakunta: Inkoo
Re: 900 2.0T "hakkaa"
No sitten jos paineet menee yli 1 bar vakiosoftalla niin siellä tulee fuelcuttia vastaan ja silloin kyse on jumittavasta hukkaportin kellon magneettiventtiilistä (veikkaan että siellä on T5 mankkuvena silloin).
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko