![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Potilaana 2002 vm. 9-3 matalapaine, rautapuoli alkuperäinen, softa muutettu.
Olen paikallistanut aika suuren imuvuodon tuohon liitoskohtaan pistämällä painetta mankkuventtiililtä lähtevään C-letkuun. Sama homma, kun pistää painetta imukärsään. Vuodon varmistanee vielä kiihdytyksessä kuuluva suhina konetilasta.
Miten imuputken saa turbolta irti? Pitääkö se klemmari irrottaa kokonaan vai riittääkö sen löysääminen? Niin, jotain juttua löysin imuputken kohdistamisesta turboon, olisiko siihen kellään vinkkiä, riittääkö vakaa käsi ja hyvä tuntuma?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ennen putkeen käsiksi pääsemistä olen purkanut tieltä bypass-putken, mankkuventtiilin ja lämpösuojan, nuo taitaa riittää. Tietty putken kiinnitysruuvi myös irti