Sytytystulpat Ng 900s

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Rare
Matalapaineturbo
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:44
Paikkakunta: Kalajoki

Sytytystulpat Ng 900s

Viesti Kirjoittaja Rare »

Vm.96 ei sytkäkasettia, mitä tulppaa olette käyttäneet , paikoillaan on nyt
NGK BCPR5EIX ,mutta hirvittää hinta 16e / kpl.. Tartteeko tuo iridium tulppia?
Pölhökustaa
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytytystulpat Ng 900s

Viesti Kirjoittaja Pölhökustaa »

Mulla on nyt jonkin aikaa ollut tuossa omassani, 2,0 vapari, NGK BCP6ES ja hyvin on toiminut. Puuilossa oli edulliset.
Mazda 6 2.2TD HB 2011
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5648
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Sytytystulpat Ng 900s

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Ei tarvitse iridium tulppia. Lisäksi nuo tulpat ovat häiriösuojatut siis nuo iridiumit ja tulpanjohdot ovat jo häiriösuojatut joten tuplasuojaus heikentää kipinää.. Minä laittaisin sinne NGK:lta BCP6ES tulpat.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Vastaa Viestiin