Hook kirjoitti:Onko käsijarrun palautusjouset tallessa molemmin puolin kilven takana?
eihän Vaijeri takertele, jolloin palautuu eri verran eri puolilla?
Jouset on paikallaan mollemmin puolin. Vaijerin liikkuvuudesta en osaa sanoa. Kuinkas sen liikkumista voisi parhaiten selvittää? Eli kuinka paljon ja mistä pitää purkaa jotta vaijeria pääsee syynäämään lähempää?
E. Auton alla kun katsoo sitä kohtaa missä kaksi vaijeria kiinnittyy siihen pellinpalaan, niin kun vetää käsijarrun päälle kiristyy alempi vaijeri puolet vähemmän kuin ylempi. Ylempi kiristyy reilun pari senttiä ja alempi reilun sentin.
EE. Vaijeria kiristämällä ja molempien puolien rumpuja säätelemällä sain käkkärin pitämään mollemin puolin ilman että laahaavat. Voipi tietysti olla, että vähän päästä on taas säädöt persiillään, mutta jos nyt katsatuksesta pääsisi läpi.
Ja pitää kyllä sanoa, että ompahan huono systeemi tuo käsijarru näissä.