CE-valo palaa välillä. Kylmänä ei pala. Termostaatti ei taida olla ihan tikissään. Laitoin pahvia syylärin eteen kunnolla. Peitin koko syylärin. Lämmöt alkoi nousta, ei tarvinnut ottaa ja ajaa Motonettiin termaria hakemaan. Taitaa olla tuossa niin, että jos kone ei saavuta tietyssä ajassa oikeaa käyntilämpötilaa niin sytyttelee tuon ce-valon kun ei enää valo syttynyt pahvin jälkeen.
Tuossa kun oli aiemmin käynnistysongelma ja kaatelin suoraan kurkusta sisälle bensaa, niin taitoi päästä valahtamaan hieman öljyynkin. Kaipa tuo normaalilämpöisestä öljystä äkkiä haihtuu muutama desi bensiinäi pois. Otaksuisin ainakin.
Pahvia keulaan ja ajoa hamaan tulevaisuuteen
-
- "Kaasari"
- Viestit: 44
- Liittynyt: Pe Loka 16, 2015 18:40
- Paikkakunta: Pori
Re: Pahvia keulaan ja ajoa hamaan tulevaisuuteen
Hehheh...
No, öljynvaihdonhan voi suorittaa vatia ja pilkkihaalareita apuna käyttäen vaikka tuolla hangessa. Öljy maksaa 20 euroa, joten rahaa jää vielä mäyräkoiraankin. Ja se termari on ihan siinä hollilla, koneen vasemmassa päädyssä. Lämmittelet sitä moottoria niiden pahvien kera hetkisen, niin antaa sitten termarijumpassa mukavasti lämpöä sormille.
Sitten voikin ajella taas ihan huoletta kohti seuraavia remppoja!
No, öljynvaihdonhan voi suorittaa vatia ja pilkkihaalareita apuna käyttäen vaikka tuolla hangessa. Öljy maksaa 20 euroa, joten rahaa jää vielä mäyräkoiraankin. Ja se termari on ihan siinä hollilla, koneen vasemmassa päädyssä. Lämmittelet sitä moottoria niiden pahvien kera hetkisen, niin antaa sitten termarijumpassa mukavasti lämpöä sormille.
Sitten voikin ajella taas ihan huoletta kohti seuraavia remppoja!
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
-
- "Kaasari"
- Viestit: 44
- Liittynyt: Pe Loka 16, 2015 18:40
- Paikkakunta: Pori
Re: Pahvia keulaan ja ajoa hamaan tulevaisuuteen
Lahti411 kirjoitti:Hehheh...
No, öljynvaihdonhan voi suorittaa vatia ja pilkkihaalareita apuna käyttäen vaikka tuolla hangessa. Öljy maksaa 20 euroa, joten rahaa jää vielä mäyräkoiraankin. Ja se termari on ihan siinä hollilla, koneen vasemmassa päädyssä. Lämmittelet sitä moottoria niiden pahvien kera hetkisen, niin antaa sitten termarijumpassa mukavasti lämpöä sormille.
Sitten voikin ajella taas ihan huoletta kohti seuraavia remppoja!

