Nyt apuva..
Mites mä saan ton paneelin veks, kun ei ole mitää ruuveja mitä ruuvailla (SID1)???
Kotelossa oli kaks pientä ruuvia ja se siinä..Että tässä on osa Sidistä pöydällä palasina
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Simon korjasi kolkin SID'in noin 2½ vuotta sitten ja lupasi korjaukselle elinikäistakuun.
Alkoi SIDin pikselit pätkimään nyt kesällä, meilasin hänelle ja hän sanoi että lähetä tänne vaan.
Lähetin SIDin ihan kirjeenä, 12,60€ ja ei seurantakoodia,
meni runsas viikko että hän sai sen.
Eli nyt SIDi taas korjattu ja matkalla takaisin seurantakoodilla.
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Hei, tää keskustelu on ylittänyt äskettäin kymmen vuoden iän! Varsinaista jaarittelua!
Eli ongelma on liitos joka pätkii. Oma pistelykorjaus plus painetta liitokseen on toiminut jo vuosia kahta pystysaraketta lukuun ottamatta. Pikkuisen ruostettakin alkaa autossa jo olla....
Oli Saab 9-5 vm 2001 joka tuli tiensä päähän. Nyt Volvo V40.
Jos ei ole autoa, niin hevosellakin pääsee.
Ei ole todellista miten tiukassa tuo sid on. Otin radion irti ja yritän takaa päin työntää sitä irti. Voima loppuu siinä vaiheessa kun tuo koko ympärys kehys liikkuu puoli senttiä, mutta ei vaan irtoa. Mitäs seuraavaksi?
Jantteri kirjoitti:Ei ole todellista miten tiukassa tuo sid on. Otin radion irti ja yritän takaa päin työntää sitä irti. Voima loppuu siinä vaiheessa kun tuo koko ympärys kehys liikkuu puoli senttiä, mutta ei vaan irtoa. Mitäs seuraavaksi?
Mulla ainakin lähti ihan noilla kuvan ohjeilla, melkein tippui syliin ehkä se onkin tekniikkalaji
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Lähtihän se lopulta. Vinkkinä jos muilla on tiukassa se sid niin esp napin alla olevan napin kun ottaa pois niin sieltä saa sormella painettua sitä muovista klipsua pohjaan samalla kun kampeaa ulos.
Painelin harpilla kaapelin ja nyt näyttäisi olevan kaikki pikselit pikaisesti katsottuna tallella