No niin uusi imuilman lämpötila-anturi vaihdettu, ei vaikutusta. Liittimenkin vaihdoin nyt viimeistään pitäisi olla kunnon kontakti mutta silti vikavalo syttyy.
Maadoituspisteet hieroin puhtaaksi sekä kävin kaikki liittimet konehuoneessa läpi paitsi moottori lämpötila-anturin kun on niin ahtaassa paikassa eikä sinne sormet ylettänyt. Pitää vielä käydä testilenkillä taas kohta.
MITES!
Johtosarja?
ECU?
Entä mitkä pinnit ECUssa on tälle imuilman lämpötila-anturille jos sieltä mittaisi onko johto poikki? Olisiko kenelläkään jtn johtosarjakuvaa?
Jäähdytinnestettä ei kulu tai häviä eikä kerää mitenkään normaalia enempää painetta.
WISsiä ei valitettavasti ole
Jollain oli foorumilla ollut samaa vikaa että CE-valo vilkutti 3+7 krt. Oli vaihtanut lambdan, jonkun rikkinäisen alipaineletkun, imuilman lämpötila-anturin sekä moottorin asentoanturin. Sen jälkeen oli korjaantunut.
Minulta nyt puuttuu enää tuo asentoanturin vaihto. Voiko muka jollain ihmeen järjellä sytyttää imuilman lämpötila-anturin vikakoodia taikka adaptaatio vikaa ja nostaa kulutusta..??!! Ei kuulosta loogiselta.
Rikkinäistä alipaineletkua en ole löytänyt.
Edit:
Äsken kävin ajamassa ilman lambdaa ja kulutus palasi normaaliksi. Ei myöskään sen ajon aikana sytyttänyt sitä imuilman lämpötila-anturin vikakoodia. Kertooko jtn?
Mites meinasin jos nyt olisi vaikka lainannut kaverilta laajakaistalambdaa ja kokeillut nyt ajossa käykö laihalla ilman lambdaohjausta?
Saisikohan siitä sen jälkeen yhtään mitään tolkkua johonkin suuntaan?