Oisko kellään suoraa tietoa tai mistä voisi kaivella suuttimien o-renkaitten kokoa??
Yksi suutin vuotaa ja pitäis vaihella..Laakkonen myy "ei valmisteta, ei oo", WAS tarjoaa yläpään/alapääntiivistettä (ja saa mun bensakolkista dieselin varaosaohjelmassa), fixus tuntee wallbron suuttimiin o-renkaan..plah...ota näistä nyt sitte selvää
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
T7 kolkki vilkuttaa P1110 koodia ja suhisee kun kaasua nostaa. Tuntuu nostavan paineitakin sinne 1.2 barin tienoille, yleensä jossain 1-1,1bar (stage1). Ilmeisesti bypass venttiili siis sökönä. Koittelin imutella siitä pienestä nipasta, ei pysty puhaltamaan mutta antaa kyllä imiessä ilmaa. Googlettelujen perusteella olisi siis vaihtokunnossa?
Vai onkos tuo sen verta geneerinen että joku "aftermarket" osa käy myös? Lienee Bosch kuitenkin toimivin/pitkäikäisin vrt noita alumiinisia mitä tuntuu ebay olevan täynnä. Mitä hyötyä on säädettävästä venttiilistä.
RiikkaK kirjoitti:Oisko kellään suoraa tietoa tai mistä voisi kaivella suuttimien o-renkaitten kokoa??
Yksi suutin vuotaa ja pitäis vaihella..Laakkonen myy "ei valmisteta, ei oo", WAS tarjoaa yläpään/alapääntiivistettä (ja saa mun bensakolkista dieselin varaosaohjelmassa), fixus tuntee wallbron suuttimiin o-renkaan..plah...ota näistä nyt sitte selvää
T7 kolkki vilkuttaa P1110 koodia ja suhisee kun kaasua nostaa. Tuntuu nostavan paineitakin sinne 1.2 barin tienoille, yleensä jossain 1-1,1bar (stage1). Ilmeisesti bypass venttiili siis sökönä. Koittelin imutella siitä pienestä nipasta, ei pysty puhaltamaan mutta antaa kyllä imiessä ilmaa. Googlettelujen perusteella olisi siis vaihtokunnossa?
Vaihtokunnossa on jos ilmaa tulee. Toi ebayn palikka on oikeanlainen, mutta ei sinne käytettyä kannata laittaa, nuo on kulutustavaraa. Veikkaisin että samaa osaa on monessa muussakin kulkineessa, aika geneerinen osa on kyseessä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
T7 kolkki vilkuttaa P1110 koodia ja suhisee kun kaasua nostaa. Tuntuu nostavan paineitakin sinne 1.2 barin tienoille, yleensä jossain 1-1,1bar (stage1). Ilmeisesti bypass venttiili siis sökönä. Koittelin imutella siitä pienestä nipasta, ei pysty puhaltamaan mutta antaa kyllä imiessä ilmaa. Googlettelujen perusteella olisi siis vaihtokunnossa?
Vaihtokunnossa on jos ilmaa tulee. Toi ebayn palikka on oikeanlainen, mutta ei sinne käytettyä kannata laittaa, nuo on kulutustavaraa. Veikkaisin että samaa osaa on monessa muussakin kulkineessa, aika geneerinen osa on kyseessä.
Aah, katsoin että tuo olisi ollut uusi, mutta en sitten sen tarkemmin. Ihmettelinkin halpaa hintaa ja on näköjään nyt myytykkin.
No, PCS:ltä löytyi hyllystä hintaan 54€. Sillä mennään. Kiitos varmistuksesta.
RiikkaK kirjoitti:Oisko kellään suoraa tietoa tai mistä voisi kaivella suuttimien o-renkaitten kokoa??
Yksi suutin vuotaa ja pitäis vaihella..Laakkonen myy "ei valmisteta, ei oo", WAS tarjoaa yläpään/alapääntiivistettä (ja saa mun bensakolkista dieselin varaosaohjelmassa), fixus tuntee wallbron suuttimiin o-renkaan..plah...ota näistä nyt sitte selvää
Jarrujen täydellinen remontti edessä. Mitä arvon raati suosittelee laittamaan? Motonetista brembon levyt joka nurkkaan ja ebc palat,vaiko jotain muuta?? Hanttarin takasatula jumittaa, ei taida olla järkevää alkaa herkistää /tiivisteitä vaihtaa vaan hakee Motonetista vaihto-osan. Ilmeisesti myös ferodon palat laadukkaita, mistä porukka hommaillut niitä??
Bilteman takasatulat on toimineet eikä ole hinnan kiroissa.
Eteen samantien 16" kiekot, pölykilvet ja jarrusatulan siirtokengät, edulinen mutta helppo jarrutehon päivitys eteen. Jarrupaloissa itse suosin orkkispaloja käyttömukavuuden vuoksi mutta saahan noihin laittaa mitä haluaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kiitos Vesa jälleen! Katsompa niitä satuloita biltemasta.
Kerroppa lisää tuosta etupään jarrujen päivityksestä. Mitä osaa ja mistä tilaan?? Vai onko nyt sellainen juttu ettei enää 15" vanteet sovi päivityksen jälkeen??
16 " vanteet tarvii sitten. Niitä siirtokenkiä löytyy mm. Neobrossilta, Maptunilta nyt ainakin. Pölykilviksi pitänee modata 9-5 faceliftin kilvet kun vanhan mallin ei kuulemma enää saa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Mitä tarvitaan OG 9-3 virtalukon korjaamiseen kun avain ei palauta START-Asennosta ON-Asentoon?
Uusi lukonpohja, jousi??
Mitähän tapahtuu koneessa kun ajelee Start-asento päällänsä menemään?