Terve! Pitäisi saada katsastettua ja takajarrut ei pidä... Ilmausruuvit ovat todella tiukassa.. Miten ne saisi järkevästi liikkumaan niin ettei ilmausruuvit katkeaisi..? Pikaisia apuja tarvittaisiin. Kiitos
WD40 + aika? Pitäis tehdä sama projekti 900 saappiin jossain vaihdeessa.
Onkos ne mimmoset ilmausruuvit kyseessä eli millä työkalulla aukee?
Joskus tuli aikoja sitten nissan primeraan jarrunesteitä vaihdettua/ilmattua...
yhdeksänsataa kirjoitti:Terve! Pitäisi saada katsastettua ja takajarrut ei pidä... Ilmausruuvit ovat todella tiukassa.. Miten ne saisi järkevästi liikkumaan niin ettei ilmausruuvit katkeaisi..? Pikaisia apuja tarvittaisiin. Kiitos
Jarrujen huonous tuskin ilmasta johtuu. Männät jumii iän myötä. Omaan 9-3:een kunnostin toisen satulan ja toisen uusin kokonaan. Molemmat toki olisi saanut laitettua, mutta meni yksi mäntä halki irroittaessa, enkä saanut siihen hätään mistään ehjää (uutta eikä käytettyäkään). Jos nyt jälkiviisaana voin sanoa, männät on melko halpoja. Jos varalta kaksi irrallista ostaa tai kaikki (tai hommaa kasan vanhoja satuloita, joista valkkaa parhaat osat). Aten originaalissa satulassa lukee ulkopuolella männän koko. Esim 9-3:ssa 35. Se on koko milleinä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01