b204l sytkäennakot

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jeba
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Ti Maalis 13, 2012 16:02

b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Millasilla maksimi ennakoilla porukka täällä on ajellu? Pitäs rueta kohta puoliin ajelemaan säätöjä moottoriin, niin ois hyvä tietää millasia muilla ollu? Jokainen kone on toki yksilö sen tiedän, mutta suuntia ois hyvä tietää. Kone avaamaton ja noin 300hp setillä. Bensalla ajellaan.
Saab 9000 -96 2.0T
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Niinku millä aluella ? Tehohuipun kohdalla bensalla pitäis 12 astetta olla aika ok. Tiedäthän että trionic osaa tunnistaa lähestyvän nakutustilanteen ja sitä tietoa voi käyttää hyväkseen säädössä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Jeba
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Ti Maalis 13, 2012 16:02

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissa :D Lähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
Saab 9000 -96 2.0T
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

No sit vaan nakuluurit korviin ja kiristämään kunnes alkaa rätkiin ja lopuksi pikkusen pois.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5648
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Jeba kirjoitti:Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissa :D Lähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
Ihan pakko kysyä, että mitä haet tuolla hestecillä? Halusitko hävittää DI-kasetin vai mitä kun en ihan keksi logiikkaa hävittää Trionic - eteenkin kun pyöritään alle 500hv teholuokissa. Joutuu miettiin nakutustunnistuksen, nokan asennot uusiksi.. sytytyksen.. Mikäs siinä jos tykkää rakentaa, mutta minulle ei ihan avaudu tuo hestecin vaihto.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Avatar
Audiojack
"Viggen"
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2015 19:45
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja Audiojack »

Pakari kirjoitti:
Jeba kirjoitti:Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissa :D Lähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
Ihan pakko kysyä, että mitä haet tuolla hestecillä? Halusitko hävittää DI-kasetin vai mitä kun en ihan keksi logiikkaa hävittää Trionic autosta - eteenkin kun pyöritään alle 500hv teholuokissa.
Sehän oli jo aika hyvin käsitelty tän auton projektitopicissa, satuin just tuossa kyseisen lukemaan läpi hetki sitten... :P

Saab Omega

Vaikka kieltämättä itselläkin eräs suuri syy Saabin valintaan uudeksi projektiksi (tekniikan peruskestävyyden lisäksi) on tuo Trionicci. Vaikka auton mulle myynyt hemmo sitä vähättelikin kun mainitsin edistyksellisistä ominaisuuksista.
Jeba
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Ti Maalis 13, 2012 16:02

Re: b204l sytkäennakot

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Joo sieltähän se syy löytyy ja eiköhän se rokkaa ihan hyvin hestecilläkin.
Saab 9000 -96 2.0T
Vastaa Viestiin