Saab 9-3 aero sinkoilee molempiin suuntiin

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5811
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Saab 9-3 aero sinkoilee molempiin suuntiin

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Ensin taka-akselin tarkastus, ja etuakseli säädetään taka-akselin kanssa linjaan. Eli säätö aloitetaan taka-akselilta, käyttäen taka-akselia referenssinä kuten aiemmin on kirjoitettu. Merkkiliikkeiden pitäisi tämä osata tehdä, ainakin Nokialla M.Takala osaa tämän.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
jtvirtanen
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: Ti Touko 10, 2011 22:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Saab 9-3 aero sinkoilee molempiin suuntiin

Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »

Asia vilpitön ja pistetään mieleen :)
#6940
are
"Tuplakaasari"
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Loka 05, 2011 09:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Saab 9-3 aero sinkoilee molempiin suuntiin

Viesti Kirjoittaja are »

Niin se poukkoili minunkin saab.
Laitoin:
- uudet poikittaiset alatukivarret, Moog
- pitkittäisiin powerflexit
- uudet raidetangonpäät
- säädin aurauskulmat

Tehoa Mitsun puhaltimella rapee parisataa. Ennen sai pitää ratista tosissaan kiinni kun käskytti. Nyt se on ihan hyvä. Renkaat on kapeat, ei alustasarjaa.
Takana varmaan alkuperäiset puslat. Tää postaus siks että saadakseen kelvollisen ei niitä kaikkia puslia tarvi vaihtaa ellei ehdi tai kiinnosta. Yli 300 tällä jo mittarissa.

Aiempaan vaparikolkkiin ostin avk:lta kapeat kesäpyörät, made in spain ja joku outomerkki. Ei tarvinnut ihmetellä miks ne oli avk:lle päätyneet.
Auto on SAAB, radio on Saba
Vastaa Viestiin