Nopeat kysymykset
Re: Nopeat kysymykset
Oiskohan liian kulunut. Vähän hioo pois tai uusi kytkin.
Re: Nopeat kysymykset
Onko motonetissä myytävät kampiakselin asentoanturit kunnollisia? Näyttää olevan aika monenlaisia tarjolla..
Re: Nopeat kysymykset
Nyt katosi saabista vaihteet eli kolmonen ja nelonen ei mene enään päälle ellei todella hitaasti laita jos silloinkaan. Silloin tällöin toimii ja ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä on vain sama kun olisi vapaalla. Voisiko vivustossa olla jotain häikkää? Auto 9-3 2,0t -98
Re: Nopeat kysymykset
Tdn siirtotangon lukkoholkki on pettänyt ja lipsauttanut systeemin linkkuun? Holkin ja sen kiristysklemmarin taitaa nähdä tulipellin etupuolelta ylhäältä katsoen. Valoo, säätöö ja testii (da capo) - Ei taida auttaa vaihteiston lukittaminen siitä vaihteiston päällä olevasta meisselireiästä, kun ei tiedä mikä pykälä on päällä, vai??
Re: Nopeat kysymykset
Pitääpi huomenissa tutkia asiaa tarkemmin kun ei vielä ole ehtinnyt. Eli tuo lukkoholkki todennäköisimpiä vikoja, josta alkaa vikaa etsimään? Miten sitä sitten "säädetään", hieman ulapalla tuosta asiasta kun ei aikasemmin tarvinnut vastaavaa tehdä?
Re: Nopeat kysymykset
Terve,
Kaveri osti saksasta 02 vuoden avon. Auto on itseasiassa alunperin jenkeistä. Keskikonsolissa mielenkiintoiset nappulat nuuskijan vieressä. Osaako kukaan sanoa mitä nämä ovat. Mitään niistä ei tapahdu...
http://aijaa.com/S5KChv
Kaveri osti saksasta 02 vuoden avon. Auto on itseasiassa alunperin jenkeistä. Keskikonsolissa mielenkiintoiset nappulat nuuskijan vieressä. Osaako kukaan sanoa mitä nämä ovat. Mitään niistä ei tapahdu...
http://aijaa.com/S5KChv
Re: Nopeat kysymykset
Oisko -> https://www.onstar.com/us/en/home.htmlKKB1 kirjoitti:Terve,
Kaveri osti saksasta 02 vuoden avon. Auto on itseasiassa alunperin jenkeistä. Keskikonsolissa mielenkiintoiset nappulat nuuskijan vieressä. Osaako kukaan sanoa mitä nämä ovat. Mitään niistä ei tapahdu...
http://aijaa.com/S5KChv
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Nopeat kysymykset
V-M kirjoitti:Oisko -> https://www.onstar.com/us/en/home.htmlKKB1 kirjoitti:Terve,
Kaveri osti saksasta 02 vuoden avon. Auto on itseasiassa alunperin jenkeistä. Keskikonsolissa mielenkiintoiset nappulat nuuskijan vieressä. Osaako kukaan sanoa mitä nämä ovat. Mitään niistä ei tapahdu...
http://aijaa.com/S5KChv
V-M
No niinpä näkyy olevan. Kiitos!
Re: Nopeat kysymykset
Joo, napeista ei tapahdu heti mitään, mutta todennäköisesti ambulanssit on jo matkalla
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Nopeat kysymykset
Ohjaustehostimen varoventtiili tarkastettu, samalla vaihtui säiliössä olevat litkut oikeaan hydrauliikka öljyyn.9000CD23T kirjoitti:
Onko muut huomanneet että kun pyörät kääntää jompaan kumpaan ääriasentoon, niin tämä kuormittaa moottoria huomattavasti. Sama ongelma toistuu startatessa, ilman että pyöriä ei ole käännetty mihinkään.
Tärinä tyhjäkäynnillä hävisi, ja nyt pyörät käännettynä linkkuun moottori ei enää reagoi tähän, kierrokset eivät
juurikaan tipu ( ennen meinasi välillä sammua ).
Tehostinsäiliön pohja oli jonkun ihmeellisen mustan mönjän peitossa.
Eipä tuossa järjestelmässä taida mitään suodatinta olla.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Nopeat kysymykset
Nyt tarvisi apua muilta viinalla läträäviltä saabisteilta
Eli og kolkissa on PApumppu vaihtunut suurempituottoiseen tenua kestävään malliin ja se toimii ihan hyvin. Ainoastaan bensapumpusta lähtevä letku ei tahdo kestää. On kokeiltu erikseen siihen myytävää pätkää(mureni päästä), hiton kallista flexifuel letkua(sama kohtalo) ja tavan pienkoneletkua(ei kestä painetta)
Mikäs siinä muilla on kestänyt?
Eli og kolkissa on PApumppu vaihtunut suurempituottoiseen tenua kestävään malliin ja se toimii ihan hyvin. Ainoastaan bensapumpusta lähtevä letku ei tahdo kestää. On kokeiltu erikseen siihen myytävää pätkää(mureni päästä), hiton kallista flexifuel letkua(sama kohtalo) ja tavan pienkoneletkua(ei kestä painetta)
Mikäs siinä muilla on kestänyt?
Re: Nopeat kysymykset
Hyvin on kestäneet upotettavat bensa/re85 letkut, esim. Motonet.nevssons kirjoitti:Nyt tarvisi apua muilta viinalla läträäviltä saabisteilta
Eli og kolkissa on PApumppu vaihtunut suurempituottoiseen tenua kestävään malliin ja se toimii ihan hyvin. Ainoastaan bensapumpusta lähtevä letku ei tahdo kestää. On kokeiltu erikseen siihen myytävää pätkää(mureni päästä), hiton kallista flexifuel letkua(sama kohtalo) ja tavan pienkoneletkua(ei kestä painetta)
Mikäs siinä muilla on kestänyt?
Sinulla voi olla ongelmana klemmarit jolla letku kiinni, huonot teräväreunaiset leikkaavat ja tuhoavat letkuja.
Re: Nopeat kysymykset
Tälläinen pikakysymys. Reissussa pärnussa ja tullessa huomasin ettei automaatti ilmastointi muuta enään puhalluksen suuntaa. Puhaltaa vain lasiin ja jaloille.
Kalibroin, ei vikakoodeja. Aikaisemmin haistelija vikissyt nyt ei mitään ääniä tai eloa mistään, vain puhalluksen suunta muuttuu näytössä.
Eipä sinällään reissussa haittaa vaikka sataisikin, puhaltaa sentään lasille. Kotona sitten korjausta mutta mikäs sieltä lauennut? Haistelija, askelmoottori?
Kalibroin, ei vikakoodeja. Aikaisemmin haistelija vikissyt nyt ei mitään ääniä tai eloa mistään, vain puhalluksen suunta muuttuu näytössä.
Eipä sinällään reissussa haittaa vaikka sataisikin, puhaltaa sentään lasille. Kotona sitten korjausta mutta mikäs sieltä lauennut? Haistelija, askelmoottori?
Re: Nopeat kysymykset
Ahdot tippuu peruspaineille välillä, mutta taas seuraavassa kiihdytyksessä saattaa ahtaa normaalisti. Alkoi pelleilemään T7 mankun asennuksen jälkeen. Ahtopyyntiä 1.25 ja catbackia lukuunottamatta vakio rauta.(T5 NG900) Mistä kannattaisi alkaa tutkimaan? Mankku oli uusi ja letkut yms on katsottu ja on kunnossa.
900 2.0T DIY Stage 3
9-5 2.0tA
9-5 2.0tA
Re: Nopeat kysymykset
Pitäiskö vakioletkujen kestää viinaa ?? Toistaseks ei oo ollu polttoaineen kanssa ongelmia.10tkm/3kk viinallanevssons kirjoitti:Nyt tarvisi apua muilta viinalla läträäviltä saabisteilta
Eli og kolkissa on PApumppu vaihtunut suurempituottoiseen tenua kestävään malliin ja se toimii ihan hyvin. Ainoastaan bensapumpusta lähtevä letku ei tahdo kestää. On kokeiltu erikseen siihen myytävää pätkää(mureni päästä), hiton kallista flexifuel letkua(sama kohtalo) ja tavan pienkoneletkua(ei kestä painetta)
Mikäs siinä muilla on kestänyt?
Ja osaisko joku neuvoa löysän ja tunnottoman kytkinpolkimen kanssa ? Ilmailtu on tuloksetta, monella eri tavalla kokeiltu. Kytkin pelaa kyllä ihan hyvin ja irrottaa ihan ok, joskus saattaa 1 takuta/pakki rusahtaa. Ei hävitä nestettä.
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98