JP_Vette kirjoitti:Jos aina kaiken tekee vakiotavalla ja parhaas tapaukses viä senki teettää marmorilla, niin mistä saa vastaavaa mielihyvää kuin onnistumisesta?
No tämäkin pitää paikkansa, jossain vaiheessa alkaa päähän sattua. Ylläoleva kommenttinikin oli väärä, olin tunnistanut liittimen ihan oikein.
Kuitenkin minulle valkeni hiljalleen tuossa tehty kytkentä. WIS auttoi ja kertoi, että liitokset, joita on tehty, ovat virransyötöt numero +15 ja +30. Tässä vaiheessa ihmetyttää, että näistä en ole nähnyt kenenkään tekevän tuota +15-liitosta, WISsin mukaan sen puuttuessa penkki liikkuisi vain etuoven ollessa auki. Kaikki kirjoittajat puhuvat vain yhdestä vedosta, ja tämäkös hämmentää.
Ihmetytti myös, että miten ihmeessä nuo penkkini ovat saatu toimimaan NG900:ssa, jos TWICEä ei ole ollenkaan. Maailman foorumeilta selvisi, että ilmeisesti liikkumislupa hoidetaan kytkemällä maadoitus tarvittaessa, ja jos maadoituksen kytkee ohitettuna kuten omassa ranetuksessa, ei koko purkilla ole mitään virkaa penkkien kannalta. Muistienkin pitäisi toimia, WISsin mukaan ne tallennetaan NVRAMmiin joka ei tarvitse virtaa säilyttääkseen tilansa.
Huolestuttavana asiana, kun yritin ulkoisella virtalähteellä pyöritellä penkkejä kytkeytyen olemassaoleviin liitoksiin, eloa ei tullut. Täytynee yrittää uudestaan.
Viimeisenä jokerina ihmetyttää, että mikähän liitin tuolla vielä killuu NG900-asennuksen jäljiltä. Kuvassa näkyy myös katkottu red/green ja musta johto. Kenties NG900:n penkinlämmitys kytketään jotenkin noin? Kunhan airbagit eivät tule silmille niin olen jo aika tyytyväinen. Laitetaan silti kuvat, jos vaikka joku NG900-tuntija saisi ahaa-elämyksen.
![Kuva](http://i1.aijaa.com/m/00506/14370397.jpg)