Mulla meni asentotunnistin vaihtoon, kun oli nirhautunut kuori puhki vanhasta ja alkoi oireilla. Vaihdoin uuden (bosh originaali), toimi hetken (2 päivää), sitten alkoi olla hankaluuksia kuumana startatessa --> uusi vaihtoon vielä uudempaan. Ei startannut enää ollenkaan, vaikka kuinka pyöritti. No sitten kolvasin vanhan alkuperäisen anturin kasaan (poikki menneen johtimen) ja sähkärinteippiä päälle. Lähti laakista käyntiin, sekä kuumana että kylmänä. Oma korjaus kestää varmaan hetken, mutta tärisee jossain välissä kuitenkin irti ja kosteus ui teipin sisään, eli uuden vaihto olis kyllä hyvä.
Sitten kysymys: voiko olla näin pa*ka säkä että kaksi sutta osuu peräkkäin, vai voiko tuossa asennuksessa jotain mennä pieleen (uusi tiiviste paksumpi, kiristys tms?).
2.3 vapari 900NG
Kampiakselin asentotunnistin
Kampiakselin asentotunnistin
900 Cabbe -96 2.3.
9-3 SS -03 1.8t biopoweroitu
9-3 SS -03 2.0t Aut biopoweroitu
9-3 SS -03 1.8t biopoweroitu
9-3 SS -03 2.0t Aut biopoweroitu
Re: Kampiakselin asentotunnistin
Jäikö vanhan o rengas paikalleen koloon jotta uusi ei mene pohjille asti? Tai onko siellä ylimääräinen o rengas unohtunut jonka kanssa uusi ei mene syvälle.
Re: Kampiakselin asentotunnistin
Ei ole ylimääräisiä o-renkaita, sen tarkastin. En tosin kokeillut o-renkaita ristiin (mutta tuskin o-renkaan paksuus voisi niin paljoa vaihdella, että vaikuttaa?
900 Cabbe -96 2.3.
9-3 SS -03 1.8t biopoweroitu
9-3 SS -03 2.0t Aut biopoweroitu
9-3 SS -03 1.8t biopoweroitu
9-3 SS -03 2.0t Aut biopoweroitu