Mulla menee jo ohi oman ymmärryskyvyn, luulin ratkaisseeni ongelman kun tuossa hetken toimi eli ng900t
Toimii muuten ihan täysin mutta lämpimänä satunnaisesti ei jaksa pyörittää, eli ihan ei lähde käyntiin ja VOUVOUVOU sanoo startti. Kylmänä tai puolikylmänä tosiaan aina pyörii ihan normaalisti ja lähtee hyvin käyntiin. lämpimällä koneella jää välillä parkkipaikalle silleen kuin olis akku tyhjä , startti pyörii tosi väsyneesti ja ei lähde, ellei sitten odota tuntia/pariasitten taas pyörii ja starttaa ihan normaalisti. Akku ja startti mitattu jopa ihan alan ammattilaislla ja pitäis olla kunnossa, yhä vaan toi sama todella raivostuttava vika.
mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 79
- Liittynyt: La Huhti 21, 2012 18:07
mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
Viimeksi muokannut 9090909090, Ke Maalis 14, 2018 10:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
Olisko toi kampiakselin asentotunnistin? Viittais oireet ainakin siihen
Jäsen #6332
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 79
- Liittynyt: La Huhti 21, 2012 18:07
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
no kun ei ole se, asentotunnistin oireilee siten että pyörittää muttei lähde käyntiin ja se on vaihdettu 2016, turhaan sekin.
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
Johdot startille?
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 79
- Liittynyt: La Huhti 21, 2012 18:07
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
hitto kun startin johdotkin vaihdoin ja putsasin kaikki akun kontaktit? voiko virtalukon pohja oireilla tolleen? alkaa olee ainut mitä en ole vaihtanut, mut mun mielestä sen pitäis oireilla muutenkin kun pelkästän lämpimänä
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
Virtalukon pohjasta tulee startin virrat ni jos ainut mitä virtojen välissä ei ole uusittu pyöritykseen muukaan oikein vaikuta. Nuo viat virtalukos voi olla kokoaikaisesti tai vain välillä ilmeneviakin.
Startti joku uusiokäytetty fixattu kiinalainen vai tuliterä? Noita jo valmisteviallisia laturi, startti sattunut omaski kaveripiirisi muutama vuosien saatos mut ehjän saanu kyllä takuuseen.
Startti joku uusiokäytetty fixattu kiinalainen vai tuliterä? Noita jo valmisteviallisia laturi, startti sattunut omaski kaveripiirisi muutama vuosien saatos mut ehjän saanu kyllä takuuseen.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mikä v*ttu tossa startissa on rikki ng900T
Virtalukon pohja ei vaikuta startin pyörimisnopeuteen, lähinnä siihen vetääkö solenoidi eli pyöriikö startti lainkaan.9090909090 kirjoitti:hitto kun startin johdotkin vaihdoin ja putsasin kaikki akun kontaktit? voiko virtalukon pohja oireilla tolleen? alkaa olee ainut mitä en ole vaihtanut, mut mun mielestä sen pitäis oireilla muutenkin kun pelkästän lämpimänä
Startti on kunnolla kiinni ja sen laippa puhdas jotta maadoittaa kunnolla?
Teki kuitenkin juuri samaa edelliselläkin startilla?
Onko turbo tai muuta lämmönlähdettä siinä lähellä, joka kuumentaisi startin ajon aikana?
Vaihdoitko kaikki johdot vai ainoastaan plus puolen?
Miten maajohto akusta runkoon (moottoriin), maajohdon moottorin puoleinen kiinnitys.
Toisaalta, jos moottorin maadoitus olisi huono jokin johto savuaisi tuossa.
Kokeilitko tuossa tilanteessa apukaapelilla maadoittaa startin rungon (tai vaihdelaatikon) suoraan akun miinus napaan?