100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Mulla on speedpartsin boksi siellä ja siitä näky et paineet ollu joskus jopa 1,25 bar. Kyl se varmaa kestää pienen noston mut sitte kun tulee kaikki muu siihen esim. Kylmällä koneella ajo, kytkimen ja vaihteiston toiminta niin en sitte tiiä onko järkeä kun tossa paineessa mun autossa oli paras hyötysuhde, paineen nosto ei kasvata tehoa enää merkittävästi ja seuraava vaihe olis vaihtaa E85 seen Jos ahtopaineet ohjelmoidaan isommiksi niin että tuntuis järkevältä.
Sitte taas testasin samaa autoa kun mulla mut siinä oli etanolit ja about 30hp lisää. Se vaan suti joka vaihteella pikkusen kun oli märkää ja talvikuukausina varmaan aika epäkäytännöllinen. Toki toi 100-150 kiihtyvyys parantui mut ei tuntunu kovin järkeävältä. Uutta vaihteistoa en oo ostamassa eikä tota kierroksen rajotinta oo varmaan terveellistä ottaa pois vai mitä meinasit?
Uus välijäähdytin kuulostaa kyllä järkevältä mut hintaa varmaa tulee reilusti yli 300€?
Miten joku parempi ilmanputsari onko niistä mihinkään?
Putkistokin vois olla okei mut menee taas niin pirun kalliiks.. Kenelläkään kokemusta noista powerfiltteriestä ahtopaineilla? Ja mitä siinä aerossa on painetta?
Kyllähän toi iso 4 mylly kestää ja kestää mut ympäriltä pitää päivittää ja etuvetoinen kun on ni en sit tiiä
Sitte taas testasin samaa autoa kun mulla mut siinä oli etanolit ja about 30hp lisää. Se vaan suti joka vaihteella pikkusen kun oli märkää ja talvikuukausina varmaan aika epäkäytännöllinen. Toki toi 100-150 kiihtyvyys parantui mut ei tuntunu kovin järkeävältä. Uutta vaihteistoa en oo ostamassa eikä tota kierroksen rajotinta oo varmaan terveellistä ottaa pois vai mitä meinasit?
Uus välijäähdytin kuulostaa kyllä järkevältä mut hintaa varmaa tulee reilusti yli 300€?
Miten joku parempi ilmanputsari onko niistä mihinkään?
Putkistokin vois olla okei mut menee taas niin pirun kalliiks.. Kenelläkään kokemusta noista powerfiltteriestä ahtopaineilla? Ja mitä siinä aerossa on painetta?
Kyllähän toi iso 4 mylly kestää ja kestää mut ympäriltä pitää päivittää ja etuvetoinen kun on ni en sit tiiä
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Riippuu hinta onko kiina cooleri vai joku kl, maptun tms merkkituote. Omis ollu 100€ kiinan ja pientä sovittelua vaatii mutta täyttäny tarpeen hyvin, bolt on ovat selvästi kalliimpia.
Ilmanpuhdistin vakiolla ajaa parhaiten nimensä toiminnon eikä ahista ellet yli 350hv tai ääniefektiä tavoittele. Steg 5 ng900 turbona mitsu 19t ahto 1,65bar penkittäny samal testirupeamal vakio, vv paneeli ja vv tumppi ja vakiolla tuli paras tulos. Nuo vv filtterit käyvät imm langan päälle ku rottaa pienemmät paskat menee läpi.
Putkisto omahan 2,25" ja viritys catback 2,5" riittää pikkusen paremmin hengittää lähinnä läpivirtauspönttöjen takia.
Voihan sen softan teetättää customina, pyytää mieleisensä käyrät vääntömomentti ja teho niille rpm alueille kuin haluaa ja mille max ahtopaineellekin. . Pyytää vaik ohuempaa vääntöä alhaalla ja maksimit ylärekisterlle ni ei sudiskele niin rajusti mut löytyy tarvittaessa voimaa.
Tuohon sigun CS 9000 tehty customsofta ja saatu mun haluamillani alueille vääntö ja teho ja ahtopyynti kohtuullinen ni ei tartte ahdinta, suuttimia, map jne suurentaa.
PS. Tuo isompi viri ng900 steg5 297hv/495Nm versus lähinnä omilla vermeillä oleva tonnari steg2-3 261hv/422Nm lpr kentällä mitattu ng 14.49 varttimaili ja mailinopeus 234km/h ja tonnari varttimaili 14,78 sekä mailin loppunopeus 233km/h. Pelkkä irtosofta ja vain teho mitattu penkissä vastaan customsofta tehtynä penkissä tasaa eroja aikaisen paljon. Loppukaneettina tonnarin viriosat maksoi customsoftauskuluineenkin 1/6 ng900 kustannuksista.
Ilmanpuhdistin vakiolla ajaa parhaiten nimensä toiminnon eikä ahista ellet yli 350hv tai ääniefektiä tavoittele. Steg 5 ng900 turbona mitsu 19t ahto 1,65bar penkittäny samal testirupeamal vakio, vv paneeli ja vv tumppi ja vakiolla tuli paras tulos. Nuo vv filtterit käyvät imm langan päälle ku rottaa pienemmät paskat menee läpi.
Putkisto omahan 2,25" ja viritys catback 2,5" riittää pikkusen paremmin hengittää lähinnä läpivirtauspönttöjen takia.
Voihan sen softan teetättää customina, pyytää mieleisensä käyrät vääntömomentti ja teho niille rpm alueille kuin haluaa ja mille max ahtopaineellekin. . Pyytää vaik ohuempaa vääntöä alhaalla ja maksimit ylärekisterlle ni ei sudiskele niin rajusti mut löytyy tarvittaessa voimaa.
Tuohon sigun CS 9000 tehty customsofta ja saatu mun haluamillani alueille vääntö ja teho ja ahtopyynti kohtuullinen ni ei tartte ahdinta, suuttimia, map jne suurentaa.
PS. Tuo isompi viri ng900 steg5 297hv/495Nm versus lähinnä omilla vermeillä oleva tonnari steg2-3 261hv/422Nm lpr kentällä mitattu ng 14.49 varttimaili ja mailinopeus 234km/h ja tonnari varttimaili 14,78 sekä mailin loppunopeus 233km/h. Pelkkä irtosofta ja vain teho mitattu penkissä vastaan customsofta tehtynä penkissä tasaa eroja aikaisen paljon. Loppukaneettina tonnarin viriosat maksoi customsoftauskuluineenkin 1/6 ng900 kustannuksista.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Joka kerta olen saavuttanut nopeuden 150km/h aikaan X joten kyllä se liikkuu sen mitä tarvitsee. Ja kyllä lähes vakio B205R
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
B205R 9-3 aero stage 3+ 100-150kmh noin suunnilleen 4.8s nelosella. Videoidusta "logista" tsekattu opensidin kierrosluku joka konvertoitu nopeudeksi. Veto aloitettu n. 90kmh. Teinköhän virheen laskuissa, vai kulkeeko stage 3 viinalla tuohon tahtiin (?). Ulkolämpötila pakkasen puolella. Ratin takana tuntuu kyllä että voimaa saisi olla enemmänkin...
Modilista lyhyt:
3" DP, 2.5" ferrita, Walbro bensapumppu, suuttimet, vesan stage3 pohjalta hierottu softa. T7 suite estimaatti muistaakseni 305hv/460nm viinalla.
Modilista lyhyt:
3" DP, 2.5" ferrita, Walbro bensapumppu, suuttimet, vesan stage3 pohjalta hierottu softa. T7 suite estimaatti muistaakseni 305hv/460nm viinalla.
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Hyvä aika.
Viggen meni matalaan neloseen, tai neloseen kolmosella.
15t ja perus stage romut.
Viggen meni matalaan neloseen, tai neloseen kolmosella.
15t ja perus stage romut.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Ei löytyy 100-150 video, mutta 80-135 km/h kolmosella:
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch
https://youtu.be/m8NNheYn85o
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch
https://youtu.be/m8NNheYn85o
Saab 9-5 Aero Hirsch -02
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
6.5s about. Joku softa tuossa on mutta ei hajuakaan minkätasoinen. Muuten ei ole muuteltu mitään.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 739
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Missäs noin lujaa saa ajaa?
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
-
- "Turbo"
- Viestit: 263
- Liittynyt: To Loka 23, 2014 17:40
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Ihan missä huvittaa, jos vain on ns. "pinkka" kunnossa.
9-5 2.3T 2002 Vector Biopower #6538
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Jeesus on erittäin huolissaan teidän kaahailusta.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Maalis 30, 2017 02:04
Re: 100-150 Kmh Kiihtyvyys Topicci
Kaikkien ei tarvitse kysyä lupaa edes Jeesukselta.