![Kuva](https://aijaa.com/img/t/00555/14574292.t.jpg)
Pitäisi anturille rakentaa pitempää johtoa. Ajattelin että en pätkis alkuperäistä johtoa vaan tekisin jatkon anturin ja tuon liittimen välille.
Juu, naarasliitintä saa helposti, mutta jatkojohtoon tai adapterijohtoon tarvittava urosliitin on hieman hankalampi tapaus. Maailmalta löytyy esim. https://wholesaler.alibaba.com/product- ... 34653.html, mutta tämäkin on eristyksensä puolesta tarkoitettu enemmänkin piirilevykäyttöön kuin auton moottoritilaan asennettavaksi.9000CD23T kirjoitti:http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... -518142-0/
Pahoittelen uudelleenpostausta, mutta olisiko kellään ideaa miten ratkoa tätä?tomster kirjoitti:OG9-5 puolelta löytyi aiheesta enemmän mutta kysyn silti täällä:
-ei ota kierroksia kuin 1500rpm kun nollaa vikakoodit, parin sekunnin päästä CE-valo syttyy ja käy normaalisti joskin kierrokset jää leijailemaan n.1500rpm
-vikakoodi P1623 (Torque)
-kulutus on noussut
Autona 9-3 2.0t 2001, vakio
Internetin vikakoodiselvitykset ei varsinaisesti antanu selkeää suuntaa mistä etsiä.
Ei, manuaali. Sen takia kyseinen vikakoodi ihmetyttääkin.AZP kirjoitti:Onko kyseessä automaattivaihteinen auto? Tuo vikakoodi viittaisi siihen että vaihteiston ohjausyksikkö (TCM) puuttuu väylästä tai on kommunikaatiokatkoksia.
Omaan laitettu (takuuna tehdyn uusitun kytkimen korjausrempas) dieselin kumi joka oli selkeästi jämympi ja kohtuuhintanen.Cona kirjoitti:Apurunko on kirrattu syksyllä ja samalla kokeiltu tukivarret läpi jne. Vakaajan kumeja epäilin itse, mutta voihan se olla myös laatikon tukikumi. Missähän se manuaalissa / sensonicissa sijaitsee? Saako uretaanina?