Tuli ostettua uusi ysisatanen (vm -96) ja tunuu, että vääntö on alakierroksilla eri heikkoa.
Alle puolentoista tuhannen ei kestä kiihdyttä juuri lainkaan kun jo kuuluu peltistä, resonoivaa ääntä konehuoneesta. Ei nyt ihan tavallista nakutusta, mutta hiukka sinnepäin. Ilmeisesti nakutuksen aiheuttamaa resonanssia tai jotain.
Kuis ton pelin kierroslukualue menee, yritänkö vanhasta muistista vedättää liian ahaalta vai...?
Ja korjausvinkit kiinostaa myös. Otanko vaan lujan otteen virranjakajasta ja pikku vääntö aikaisemmalle vai jotain muuta?
Niin, ja kone on 2.0l vapaastihengittävä
Pekka
Koneen kierrosalue?
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Helmi 25, 2005 13:13
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Mulla oli samoja ongelmia kun moisen ostin kun oli tottunut vanhaan 900:n joka lähti tyhjäkäynnillä liikkeelle. Itse tehnyt mitään virityksiä, yritin vaan tottua (samoinkun ykkösvaihteen lyhyyteen). Kierroksilla tuntui sitten kulkevan mukavammin kuin vanhemmat varsinkin ohituksissa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....