9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
Onko kovin yleistä, että 9-3 putkisto ei kestä kovin kauaa?
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
Re: 9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
HÄ 120tkm ja oklegro kirjoitti:Onko kovin yleistä, että 9-3 putkisto ei kestä kovin kauaa?
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
9-3.1972
Joo siinä mutkassa on savuilla välillä aika kiire päästä pois uusien savujen alta
Samasta kohdasta meni joskus ngsatkusta, meni siitä pöntön sisuksetkin.
Samasta kohdasta meni joskus ngsatkusta, meni siitä pöntön sisuksetkin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: 9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
legro kirjoitti:Onko kovin yleistä, että 9-3 putkisto ei kestä kovin kauaa?
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
Ei ne kilsat sitä putkea riko vaan aika suhteessa kilsoihin. Vähän ajoa, paljon aikaa = putkisto ruostuu puhki. Mulla on nyt taulussa yli 130tkm ja putkisto on kuin uusi.
Re: 9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
Ja suola + paska joka kertyy äänenvaimentajan päälle. Vähällä ajollahan sinne kertyy kosteutta sisään, kun ei kuumia tarpeeksi.Kaide kirjoitti:legro kirjoitti:Onko kovin yleistä, että 9-3 putkisto ei kestä kovin kauaa?
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
Ei ne kilsat sitä putkea riko vaan aika suhteessa kilsoihin. Vähän ajoa, paljon aikaa = putkisto ruostuu puhki. Mulla on nyt taulussa yli 130tkm ja putkisto on kuin uusi.
9-3.1972
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Re: 9-3 2.0t alkuperäinen pakoputki
4v ja 96tkm ja vielä ok!legro kirjoitti:Onko kovin yleistä, että 9-3 putkisto ei kestä kovin kauaa?
Luulis, että tämän hintaluokan auton putkisto kestäisi edes yli 100 tkm!
Ostin 9-3 vuosi sitten ja ajoin sillä 2kk ja n. 5000 km ja takapönttö hajos. Korjaamolla selvis, että samaan autoon on vaihdettu jo aikaisemmin etuputkisto. Autolla oli ajettu tuolloin n. 60tkm kun koko putkisto oli uusittu.
Käyttättetkö orkkis osia uuteen putkeen vai löytyykö jostain hyviä tarvikkeina? Aika suolaset hinnat oli ainakin vaparin putkissa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....