No ei kukaan virkkanut mitään, joten päädyin itse suunnilleen seuraaviin lopputulemiin plaraamalla foorumia:RokRoland kirjoitti: ↑To Loka 24, 2019 15:42Näyttäisi vähän kannentiivistehommilta, oliko missään hyvää ohjetta T7-moottorille ja/tai pitääkö asiassa tiedostaa jotakin poikkeuksellista?
Vaihtelin kannen pultit pari vuotta takaperin kun sitä suositeltiin ja mokomat olivat alennuksessa. Kehtaisiko vetäistä vaihtamatta?
- Kansi koneistamon kautta jos ei metalliviivainta osaa käyttää, uudet kumit venttiilivarsiin varmaan jees, läppäys olisi poikaa eikä pelkkää hifistelyä
- Tiivisteet venakoppaan kannen lisäksi paikallaan, muita kulutusosia vaihtoon en väkisin tunnistanut
- Nokkaketjun voi vaihtaa samalla melko vähällä vaivalla, riskiksi jää tasapainoakselin ketju, laahurin venakopan kannesta voi vaihtaa samalla (?)
- Imu/pakosarjan irroittaminen ei olisi välttämättä pakollista, paitsi koneistamolle raahatessa varmaankin suositeltavaa
Jos joku voisi luonnehtia sitä, miten lähellä B204-koneen ohje on B205-koneen ohjetta niin olisin varsin onnellinen operaatioon valmistautuessa.