og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
KKK
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Helmi 20, 2014 10:28
Paikkakunta: LIMINKA

og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja KKK »

otsikon mukainen vapari kyseessä. NGK.t pitäis vaihtaa mutta kun enää oo saatavissa niitä mitä ohjekirja suosittelee(BCP 5 EV),
mikä tulppa on korvaava tilalle,
mihin ratkaisuun muut vapari kuskit on päätyneet
motonetistä löytyis ngk bcp5es, mikä ero on es ja ev välillä...?

oon yrittäny täältä ja netistä ettiä tietoo tai sitten en osaa... :D
OG 9-3s 2.0i -00

Pakari
"Saabisti"
Viestit: 4470
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Pistä NGK BCP6ES sinne, niitäkin saa vaikka sieltä Motosta.

ES ja EV:llä on se ero, että ES on perinteisellä kuparikärjellä ja EV platinakärjellä. Platinoilla on pidempi vaihtoväli kuin kuparisilla, mutta hintakin on 4 kertainen..
#4752
9-5 Aero -04 19T#7
9-3 SC Vector 2,0t -06
ex:
9-5 2,0t -00
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
9-3 2,2TiD -01
NG900 2,0T -96
NG900s 2,3i -95
9-3SS 1.8t Vector -03
900c -89

Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 861
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Niitä olen laittanut mihin Motonettikin ohjaa, eli BCPR5EIX. Kalliit on, mutta eipä ole joka, eikä joka toinenkaan vuosi tarvinnut vaihtaa. Noissa on iridiumia keskielektrodi.

KKK
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Helmi 20, 2014 10:28
Paikkakunta: LIMINKA

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja KKK »

taidan päätyä nuihin edellisessä viestissä mainittuihin, kalliimpiin tulppiin(BCPR5EIX).
Mikähän on tulpissa kärkiväliksi sopiva ja onko merkitystä sillä minkä laatuinen tulppa , siis normi vaiko tuo parempi?
OG 9-3s 2.0i -00

Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 861
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Ohjearvo on 0,6 mm (BCP5EVX:lle), mutta eipä noita ole tullut tarkistettua :oops:

saab96ja99
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Helmi 04, 2010 09:53

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja saab96ja99 »

Vakio koneeseen riittää vakio tulpat, mun mielestä.
Ajattelin itse laittaa Bosch SuperPlus FR7DCX+ tulpat🤔

Pakari
"Saabisti"
Viestit: 4470
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Saab suosittelee käytettäväksi vain NGK:n tulppia.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7
9-3 SC Vector 2,0t -06
ex:
9-5 2,0t -00
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
9-3 2,2TiD -01
NG900 2,0T -96
NG900s 2,3i -95
9-3SS 1.8t Vector -03
900c -89

Vastaa Viestiin